tackar tackarÄr dunkhållaren Polaris-original eller egentillverkad??
IQn blev jävligt snygg föresten
dunkhållaren är polaris original. köpt och monterad av motorhuset östersund
tackar tackarÄr dunkhållaren Polaris-original eller egentillverkad??
IQn blev jävligt snygg föresten
om min ÅF ens klistrade fast reg. skylten på nåt annat ställe än vindrutan så skulle jag ha tvekat att köpa :argue: För rutan går ju alltid att byta :amen:Inget speciellt egentligen, nyligen avlastad efter hämtningen från ÅF.
Det som saknas är väl egentligen burkremmen som de glömde sätta fast.
ÅF satte dit min reg. skylt på huven, väldigt snällt men ack så fel.
brutal!Indy Storm SE -97
köpte den för ett par veckor sedan och har inte hunnit prova den ännu
Att din brors skoter skar förra året går inte ens att jämföra med årets då det i det stora hela är en annan motor, Nya Kolvar, ny topp, nya cylindrar(inte gjort på 09rna då de nya inte passar på gamla blocket.)Ska bli intressant att se om motorn funkar, min har då funkat klockrent hitintills.jävla skit skoter .. brosans förra årets modell assult skar 3 gånger.. å årets blev chaiisit knäckt framme vid fotholkarna .. så passa dig om du ska hoppa med skoter:eyebrows:
Syftar du på bra eller dåligt? :heh: Den är i mycket fint skick faktisktJäklar vilket skick det såg ut o vara på indy:n
BRA såklart!Syftar du på bra eller dåligt? :heh: Den är i mycket fint skick faktiskt
Nja har inte köpt någon än men innan nyår är den beställdFick du dit nå styrhöjare på 500an, fire_dude??