Candys Mach Zummit

Candyman

Välkänd medlem
26 okt 2009
220
0
16
Sundsvall
Sv: Candys Mach Z Mille

Andra stötdämpare fram med kromade fjädrar(45cm)
Summit skidor
Summitboggie lackad svart och förlängd till 151"
51mm matta
Nonslip 8kugg
8" vändhjul
Styrhöjare
Fler kylare
V-force 3 reeds
Dynamo joe variator kitt
24/43 drevning
Lacka chassiet (bara för att få orginal look med tunnel förlängningen)
Annat bakljus
Ta bort krängningshämmaren

Sommaren är räddad:biggrin1:

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå

Det kommer att bli en GRYM maskin, din Mach Zummit...
Riktigt snygg, vansinnig finish på den!

Candyman

Välkänd medlem
26 okt 2009
220
0
16
Sundsvall

Jag hoppas att det blir bra hoppas bara att ekonomin tillåter att göra allt i sommar gör den inte det så kortar jag ner listan så jag börjar med boggi bytet och förlängning sen får man se hur mycket man hinner med , gillade namnet det är taget:thumb:

Candyman

Välkänd medlem
26 okt 2009
220
0
16
Sundsvall

Då har man gjort sista svängen då så nu är den undanställd, hela 69mil i vinter.

Candyman

Välkänd medlem
26 okt 2009
220
0
16
Sundsvall
Har skotern hos föräldrarna i Holm, så man kan säga att man håller sig runt Liden, Indal, Kovland, Matfors, Stöde Kälarne.
Visst det skulle gå att åka ett tag till men jag känner mig nöjd och det börjar luta åt hoj säsong nu så jag överlever nog ändå;)

Candyman

Välkänd medlem
26 okt 2009
220
0
16
Sundsvall
Länge sedan man skrev här nu, har inte blivit nånting av det man skulle göra:( har dragit på mig ett bilprojekt oxå som har krävt all min tid och pengar, ev. så kommer den att säljas så om ni vet av nån som vill ha en riktigt fräsch och välvårdad Z så är det bara att höra av sig.
Annons kommer att dyka upp lite senare om jag inte ångrar mig.

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå
Gah... Det var tråkigt att höra.
Bort med bilen istället! :) Får man vara nyfiken och fråga vad det är för bilprojekt?

Candyman

Välkänd medlem
26 okt 2009
220
0
16
Sundsvall
Kolla PPF forumet där finns det projekttråd, kommer inte att bygga motor den här vinter då det är utseendet som ligger först på listan då den var lite allmänt sliten och kostade mig 5k:)

Candyman

Välkänd medlem
26 okt 2009
220
0
16
Sundsvall
Nu är den såld behövde inte annonsera den heller, var en polare till mig som köpte den så den kommer att gå i Matfors området hädanefter.
Tror inte jag kommer att klara mig utan skoter den här vinter så det blir till att köpa en annan.