Hallå, finns här någon som kan ha någon form av teori tips eller tricks, har en etec 600 (Boondocker 2015) som har både gnista och tändning, tänder till på startgas och går i några sekunder sen dör den..
Har bytt oringar i spridarna samt ohm mätt dom och allt det är i sin ordning..Har även bytt bränsle då det som var i hade en väldigt suspekt färg typ röd orange ..insugs
gummin och reeds är kollade, har justerat gasvajern.. kompression finns 9,2 kilo,tycker packboxar på båda sidor ser bra ut också.. har öppnat locket över avgas ventilerna och dom är som i ett mitten läge går att trycka ner och även upp?! Är inte säker hur dom ska vara när det är i sin ordning? av uppgifter ifrån föregående ägare så gick den tills den ställdes bort för säsongen..och nu i höst var den ”död”..vad göra ?!
Har bytt oringar i spridarna samt ohm mätt dom och allt det är i sin ordning..Har även bytt bränsle då det som var i hade en väldigt suspekt färg typ röd orange ..insugs
gummin och reeds är kollade, har justerat gasvajern.. kompression finns 9,2 kilo,tycker packboxar på båda sidor ser bra ut också.. har öppnat locket över avgas ventilerna och dom är som i ett mitten läge går att trycka ner och även upp?! Är inte säker hur dom ska vara när det är i sin ordning? av uppgifter ifrån föregående ägare så gick den tills den ställdes bort för säsongen..och nu i höst var den ”död”..vad göra ?!