var på E-son i skellefteå för att köpa olja idag då fick jag veta att dom tokhöjt pristet på oljan nu kostar 1 liter 197kr före köpte jag 4 liter för 397kr är det nån som har koll om det finns nån annan olja som är för skotrar med avgasportar??
Dock så brukar helsyntet rekommenderas för att få så lite avlagringar som möjligt på VES-giljotinerna.den vanliga Statoil Low smoke halvsynteten duger också, kostas ca 300-350 spänn för en 10:a
Förmodligen är det väl detta smileyn syftar på. Men var det inte den som T.S. syftade på var prishöjd i första inlägget (dock nämnde han inte något märke)?polaris egna ves-olja finns ju annars, verkar vara en bra olja![]()
Förmodligen är det väl detta smileyn syftar på. Men var det inte den som T.S. syftade på var prishöjd i första inlägget (dock nämnde han inte något märke)?
Men kan sån verkligen kosta nästan 200kr litern skulle ju vara 800kr för en 4-liters VES Gold, var inte sålänge sedan jag köpte en sån för runt 400kr men inte hos samma handlare förstås.
Jo det är rent ocker ifrån återförsäljaren, klart dollarkursen spelar in vad Polarisoljan kostar men så mycket dyrare än 100kr litern brukar den ju inte vara på 4liters dunk (förr på 3.75L/Gallon). Klart att en mindre förpackning brukar ha dyrare literpris men skall ändå inte vara 200kr för en sån.Enda skillnaden är att vesoljan luktar hubbabubba-fjortis och kostar 3-4ggr mer.
Lukten är det inget fel på,men att betala nästan 200kr per liter måste anses vara helt sinnessjukt! :stupid:
Dock så brukar helsyntet rekommenderas för att få så lite avlagringar som möjligt på VES-giljotinerna.