E
Exakt, har själv ägt en Exciter tvåa och den gick ruskigt bra! Tror inte att det är några problem.PolePosition skrev:Klassikern är ju att tejpa fast någon typ av kloss på den befintliga mattan i den höjd du skulle vilja ha på kammarna på nymattan, sen drar du bara runt och hoppas att den inte tar i. 32 mm bör inte vara några problem. Förresten, varför skulle inte en Exciter klara att dra runt en sån matta?
Klämde de inte ut ca 85hk ur den motorn, iofs kan jag också minnas fel...Floyden skrev:Exakt, har själv ägt en Exciter tvåa och den gick ruskigt bra! Tror inte att det är några problem.
Förvisso är den bara på 75 hk om jag inte minns fel, men med lite varv så löser det sig =)
Silly Bear skrev:jag tror inte det är så stor ide att stoppa på en 32mm matta på en exiter
om du nu inte drevar ner den lite, uppför backarna tror jag inte riktigt att den orkar
Silly Bear skrev:jag tror inte det är så stor ide att stoppa på en 32mm matta på en exiter
om du nu inte drevar ner den lite, uppför backarna tror jag inte riktigt att den orkar