Första snön 07/08

jorpe

Välkänd medlem
21 jul 2007
658
0
16
gällivare
Sv: SNÖ!!

snöa en stund i gällivare också sen blev det regn igen.

joo du, finns redan en tråd om det hära "första snön... !" i off topic,
 
R

Robin

Sv: SNÖ!!

Rails:

Jupps å inte lite heller :)
Funderade på att köra runt en sväng med skotern idag bara jag hade haft den där kedjesträckaren ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

Knobbo

Ny medlem
17 sept 2007
4
0
1
Sorsele
Sv: SNÖ!!

Snöade som s*tan i Arvidsjaur idag och när man senare kom hem till Sorsele så fanns det inte en enda snöflinga..
 

jorpe

Välkänd medlem
21 jul 2007
658
0
16
gällivare
Sv: Första snön... !

robin_från_kiruna: ; ) jag ser snö :D :D

fan va ni fick snö då, här kom det nån flinga endast.
 
Last edited:

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
Sv: Första snön... !

faan undra när snön kommer till sundsvall då... vill ju ut och bruka brett med scorpan!! :D och köra skoter för den delen med så fort jag köpt ny :)
 

2stroke

Välkänd medlem
31 dec 1999
4.445
2
38
Norrbotten
www.lynxtalk.se
Idéer & åsikter etc...

Jag har rensat i ovanstående tråd då det blev lite väl mycket pajkastning :rolleyes:


* andymannen
* tuckters
* Robin Från Kiruna
* REDKEN
* Polaris-Jimmy


Jätte bra att ni har åsikter om Forumet :) men posta dem gärna i den tråden som finns för just sånna saker :

http://www.skoterleden.net/forum/showthread.php?t=12173

OBS !! Personangrepp tillåts inte, för istället en saklig disskusion som förhoppningsvis leder till något bättre.

Så skall vi i moderatorstaben se vad vi kan göra för att få till ett bättre och trevligare forum !





.
 

M.Pettsson

Välkänd medlem
6 jun 2006
770
0
16
Pite
Sv: Idéer & åsikter etc...

Jag har rensat i ovanstående tråd då det blev lite väl mycket pajkastning :rolleyes:


* andymannen
* tuckters
* Robin Från Kiruna
* REDKEN
* Polaris-Jimmy


Jätte bra att ni har åsikter om Forumet :) men posta dem gärna i den tråden som finns för just sånna saker :

http://www.skoterleden.net/forum/showthread.php?t=12173

OBS !! Personangrepp tillåts inte, för istället en saklig disskusion som förhoppningsvis leder till något bättre.

Så skall vi i moderatorstaben se vad vi kan göra för att få till ett bättre och trevligare forum !





.
de är bra. blev bara irriterad på polaris-jimmy när han skrev ett ot inlägg som inte gjorde ngt bättre samt att jag tycker han värkar ha dryg attityd över hela forumet.
 

HA-MAN

Medlem
28 sept 2007
10
0
1
Åsele
Längtar till snön....

Kan det inte bli dec. snart !
Nu får det bli mycke snö så man kan leka lite ! :)
 
Senast redigerad av en moderator:
E

ejwbegysv

Sv: har beställt skidoo 2008

Har beställt renegade 600 -08. Kan det inte bli dec. snart! Nu får det bli mycke snö så man kan leka lite! :)
Trevligt.. jag vågade inte köpa en 08:a, ar alltid haft problem med nya modeller så nu ska jag vänta och köpa en 09:a ist.
 

HA-MAN

Medlem
28 sept 2007
10
0
1
Åsele
Sv: har beställt skidoo 2008

Trevligt.. jag vågade inte köpa en 08:a, ar alltid haft problem med nya modeller så nu ska jag vänta och köpa en 09:a ist.
Kan ju va lite barnsjuldomar, men va fan.....det finns ju garantier!
Men hade dom så mycke problem med nya motorn? nån som vet?
Det lär väl visa sig om den tål att köras ordentligt, min arctic -05 har gått 870 mil utan problem så......man e ju modig som byter märke!
 
E

ejwbegysv

Sv: har beställt skidoo 2008

Kan ju va lite barnsjuldomar, men va fan.....det finns ju garantier!
Men hade dom så mycke problem med nya motorn? nån som vet?
Det lär väl visa sig om den tål att köras ordentligt, min arctic -05 har gått 870 mil utan problem så......man e ju modig som byter märke!
Ja jag vet inte varför denan tråd hamnade här men jaja...

Jag har haft stora problem med Variatorn och att den ej varvar ur på grund av någon sensor.
 

Kefforockmackan

Aktiv medlem
9 jan 2007
52
0
1
Björklinge
Sv: Första snön... !

Längtar nå så in i h-vete efter snön nu. ligger hemma i foster ställning, gråter i sängen.:(
Den som väntar på något gott får alltid vänta för länge!!!

Någon som vet var första åkbara snön brukar hamna inom 50mil från gävle?:confused:

Mvh

Mackan
 
E

ejwbegysv

Sv: Första snön... !

Snöa i sandviken nyss...

Även lite snö har lagt sig i Gördalen.

Närmast gävle är nog kanske då Gördalen något annat ställe i södra fjällen... Det är 37 mil till Gördalen.