Sv: billiga nytros xtx hos importexperten
Jimmy du kan nog vara lugn för mössan, här är hans alla inlägg:
Ämne: billiga nytros xtx hos importexperten
av
deben1212 Svar:69
Visningar:2 500Sv: billiga nytros xtx hos importexperten
Om någon tar en bil från USA till Tyskland och momsar den där på 19% så behöver ingen betala mellanskillnaden till 25%
Då Tyskland är EU och EU Moms är då betald. igår 23:34 Ämne: billiga nytros xtx hos importexperten
av
Kan inte svara för om snöskotrarna existerar eller inte, men hur chockad blev inte jag idag när UPS ringer för att planerar leverans. Och efter klockan 15:00 idag stod det en Kazuma Jaguar 500cc på...
2011-01-17 21:54 Ämne: billiga nytros xtx hos importexperten
av
Jag kunde inte hålla mig, Jag var tvungen köpte en fyrhjuling, för tänkte att jag klarar mig utan dom pengarna tills polisen fixar tillbaka dom om det inte kommer nått. Får se vad som händer nu,... 2011-
01-17 21:51 Ämne: billiga nytros xtx hos importexperten
av
Tänkte köpa där idag men gjorde en snabb google sök och hittade hit Tur var väl det, Men man blir ju sugen när det är så billigt så blir man girig men jag hoppar nog det där! Tack för varningen 2011-0
01-17 21:49 Ämne: billiga nytros xtx hos importexperten
av
Måste bara vara lite besser
förmodligen kommer dom då i en two floor och enligt mina beräkningar med mått så borde det gå in exakt 40 i en 40"
Bara denna kommentar är skäl för att ana oråd:
"Jag kunde inte hålla mig, Jag var tvungen köpte en fyrhjuling, för tänkte att jag klarar mig utan dom pengarna tills polisen fixar tillbaka dom om det inte kommer nått. Får se vad som händer nu,... "
Vem kan inte hålla sig ifrån att köpa en 4-hjuling mitt i vintern?
Jag har aldrig hört någon svara att man klarar sig utan de pengarna tills polisen fixar tillbaka dem. När har polisen någonsin "fixat" tillbaka någonting?
Helt oseriöst.