Garage bilder..

Jonas_N

Välkänd medlem
1 jan 2000
161
1
6
Så här såg det ut när jag köpte huset/garaget. 12x8m så det finns yta att sprida ut prylar på.

 

Hellboy

Välkänd medlem
25 okt 2004
2.255
5
38
Ske-å
Det där garaget som du la upp jockegubben är sjukt fint, har sett fler bilder på det garaget och det va några fina bilar där inne då oxå då :bawling:
 

jorpe

Välkänd medlem
21 jul 2007
658
0
16
gällivare
jockegubben: jävligt snyggt garage de dära. hmmmmm nästan lite för fint.. : p
men vet inte om jag hade vilja skruva dära dock.. man hade ju gråtit blod om man bara råkar spilla en droppe olja på golvet.. :eek: är det kakel golv överallt eller?

härjat betong golv rules förövrigt hehe =) inge illa om garaget ;p
 

Lubsor

Välkänd medlem
5 jan 2008
1.000
0
16
Bjästa/ Örnsköldsvik
jockegubben: jävligt snyggt garage de dära. hmmmmm nästan lite för fint.. : p
men vet inte om jag hade vilja skruva dära dock.. man hade ju gråtit blod om man bara råkar spilla en droppe olja på golvet.. :eek: är det kakel golv överallt eller?

härjat betong golv rules förövrigt hehe =) inge illa om garaget ;p
Tror inte det är kakel, tycker det ser ut som någon matta av något slag.:hmmmm:
Kolla så ser man ju att golvet är "mönstrat" inte slätt. Dessutom vem skulle vilja halka omkring på ett kakelgolv som det kommit olja på? :laugh:
 

PontusS

Aktiv medlem
14 feb 2009
70
0
6
Hälsingland
Tror inte det är kakel, tycker det ser ut som någon matta av något slag.:hmmmm:
Kolla så ser man ju att golvet är "mönstrat" inte slätt. Dessutom vem skulle vilja halka omkring på ett kakelgolv som det kommit olja på? :laugh:
Kan det inte vara målad durkplåt?
 

xLas

Välkänd medlem
10 feb 2008
1.565
2
38
Kalix
Om man ser på dom där rallysimulatorerna så ser det ut som durkplåt :)

Kan ju också vara gummimatta
 

renegadexx

Välkänd medlem
18 apr 2008
2.134
1
38
Östersund
blir roligt att svtsa på de golve! haha lite för idiotiskt i min mening! ska ju va ordning och reda men de behöver inte va tapeter på golvet direkt! haha
 

xLas

Välkänd medlem
10 feb 2008
1.565
2
38
Kalix

Gammalt foto, inte sådär mycket snö just nu :)


Väldigt grävigt där inne men det är föratt vi flyttade hit för 2 år sen och vi har inte riktigt haft orken att städa..