Garage bilder..

fredde900

Medlem
2 mar 2014
24
0
1
Lycksele
Här har jag en heldel timmer på min fritid och vill ha bara större och roligare leksaker här inne oxå :)
Mekar mest i mina DH cyklar och nu har de blivit några timmar på skotern oxå :)
 

Attachments

Knacket

Välkänd medlem
22 jul 2012
744
0
16
Skellefteå
Fränt! Visste inte att det fanns en sån här tråd.

Tyvärr så ser det ut som ett bombnedslag hemma i gataget.

Mopeden och dess tillbehör är ihopslängda för att göra rum för hundgård. Motorn till porten är provisoriskt ditsatt för att rymma lister och virke ovanför porten i öppet läge.

Sen så gnäller sambon för att bilarna inte ryms, jag förstår inte?

Det här goliath, är stökigt!
[/URL][/IMG]
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
35
mellansel
www.skoterlon.nu
Inte ett garage dock, där är det fullt med annat skit. Detta är mancaven.

Har inte hittat alla skoterkläder ännu men de dyker väll upp, så får jag fylla ut väggarna:)

Ska även in ett svart klickgolv, mer belysning, golv/tak socklar samt väntar jag på en skoterlyft.

Inga onödiga saker eller krimskrams här inne. Bara det viktigaste.

 

Max_K

Välkänd medlem
15 sept 2007
2.534
1
36
Koskullskulle
Här är mitt garage, dock inte inrett på bilden. Golvet just lagt. Nu är de en köksbänk längst in med diskho och vatten. Fin som arbetsbänk. Sen en till arbetsbänk brevid till vänster och ett sonic verktygsskåp. Riktigt fina verktyg till bra pris :)



Annan bild när de är inrett och jag höll på dona me gammla m800an dock lite rörigt på bilden :)



Åså äre golvvärme, skönt me genomvarmt garage å snabbtorkande golv!
 

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
Mitt garage, ska väll upp några lister vid taket, ny port och snygga till/flytspackla golvet till våren tänkte ja =)


Är väll inte skitstort, men duger länge åt mig som är själv då man både får plats med vinkelåttan och ett par tre skotrar och endå kunna komma runt och skruva lite =)

Dock sugen på att bygga ut, men tänkte renovera/snygga till kåken invändigt före så om några år kanske garaget blir större =)