menade såklart 582..Alla Rotax 583 har Rave ventiler. Annars heter de 582 och kan isåfall suttit i en Ski-Doo Formula+:hmmmm2:
hur skall jag bestycka denna motor?
har ni något info?
enligt killen jag köpte den från så sa han att den äör från gls
menade såklart 582..Alla Rotax 583 har Rave ventiler. Annars heter de 582 och kan isåfall suttit i en Ski-Doo Formula+:hmmmm2:
Vet bara vilken originalbestyckning det är i standard GLS 583 Rave med original luftburk. 360/380 och lågfart 40. 380 ska sitta på magnetsidanmenade såklart 582..
har ni något info?
hmm, nej det är inte till min rave 670.Vet bara vilken originalbestyckning det är i standard GLS 583 Rave med original luftburk. 360/380 och lågfart 40. 380 ska sitta på magnetsidan
Ska du ha den som reservmotor till din Rave 670
Är den ifrån en GLS maskin är det rtroligtvis en 536:a från en 3600 Ingen dum maskin det inte.menade såklart 582..
har ni något info?
Är man osäker om det är en 536 eller en 582 ( och det inte finns någon typskylt ) så går det lätt att se skillnaden via utseendet på topplocket.Är den ifrån en GLS maskin är det troligtvis en 536:a från en 3600 Ingen dum maskin det inte.
det är en 582:aÄr man osäker om det är en 536 eller en 582 ( och det inte finns någon typskylt ) så går det lätt att se skillnaden via utseendet på topplocket.
.
När mina balataremmar gick av så for boggin genom mattan.....:SHur är de egentligen ang att ta bort balataremmen helt för att få mindre skidtryck?
Vissa säger att främredämparen ska tåla det utan problem, medans vissa säger att den slits isär och att de påfrestar infästningarna väldigt mycket.
Hej alla glsare!
Min bakre boggidämpare ( Öhlinare ) har glappat upp i nedre infästningen. Så de klonkar och slår när man kör fort på knöliga leder. Finns det något smart sätt att fixa detta ?
ok då kanske det är något annat fel på 3-6an:hmmmm:. Man hör ett skrapande ljud när man trycker fullt från stillastående, men det tystnar nästan direkt.För mig började det att vibrera i chassiet speciellt på hö sida + att kedjehuset blev ganska varmt.
kan inte ta en bild just nu iallafall då den sitter monterad ännu. Jepp hålet är ovalt. Vi gjorde ett försök att svarva en mässingsbussning och trycka in och fyllde med kemiskmetall på den sidan där det glappat upp ( ca 1-2mm ) men de har tydligen inte hållt.En bild vore bra,är hålet ovalt? kan du inte borra upp å slå i en hylsa/bussning?