Vad fick du med för tillbehör till den då ? =)Jag fick Motorsport modellen fast jag beställde helmet
Men det känns som att det som följer med motorsport räcker
Alla utom dom här som man spänner runt huvudet och igenom hjälmen. Fick sugkoppen i stället
Fick till det nu, det var en grej på minneskortet som var i "fel läge". :boring:mitt minneskort sitter då fast rätt hårt ? Du tycker ju in minneskortet tills de klickar fast å då lossnar de inte ju ? du måste ju trycka in de föratt få lös de sen igen annars kommer du ju inte ut ? de e ju typ nån spärr dära..
Jaa, kvallén var ju inte den bästa när ja kasta upp de dära..
Fick till det nu, det var en grej på minneskortet som var i "fel läge". :boring:
Nån gul sak, funkade inte att trycka in minneskortet så att det låste sig innan jag ändrade på den gula saken. Måste ha varit någon sorts låsknapp. :hmmmm:Hmm, vaddå för grejj ? låsknappen ?
Var på "Classe" och kollade vad Energizer Lithium betterierna kostade, 80kr för 4st.
Köpte Philips Lithium Ultra batterier istället, 8st för 80kr. Hoppas dom fungerar bra
Jo jag vet men energizer batterierna var inte heller uppladdningsbara? :hmmmm:Ja, de borde de ju göra..
men du skulle ha haft nå uppladningsbara dock..
Ingen som har ett klipp från Gopro'n i råformat som den kommer ur kameran?
Skulle vilja se hur bra det igentligen blir.
Har en PV 1.5M som jag kört med några dagar. Filmar i vanliga fall rel. ofta med semiproffskamera och jag måste säga att jag är klart nöjd med resultatet. Desutom känns sakerna proffsifa, kvalitet och hållbara.någon som kör med pov 1.5?
jag vart lite sugen på att beställa en
Jag köpte inget sådant paket utan jag köpte bara kameran.Dom som följer med i tbh paketet till kameran är de ? jag har då laddat dom flera ggr : )
Jag köpte inget sådant paket utan jag köpte bara kameran.
Dom energizer lithium som finns på clasohlsson var då inte uppladdningsbara men det kanske finns sånna också.