importera skoter - (BLEV LURAD)

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
41
Roknäs
Sv: Brådskande!, importera skoter

Vill inte vara en surgubbe, men om han inte hade någon brådska med att bli av med den så hade han säkert haft högre pris.

Jag har blivit lurad av ett företag som sålde b.la fiddys (beställde 2) och den killen hade levererat i 2 omgångar till nöjda kunder men den tredje gången blåste han alla..

Surt att förlora pengar. Själv skulle jag aldrig mer betala handpenning!
 

berrob

Välkänd medlem
25 jul 2007
3.324
1
36
Luleå
Sv: Brådskande!, importera skoter

Vilkas diskussioner. Man får hoppas det går vägen. Mitt råd är ju att man i princip aldrig skall betala handpenning, speciellt inte innan man har skrivit ett kontrakt.

Blir intressant att se hur det går med affären i slutändan, hoppas det ordnar sig.
 

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Sv: Brådskande!, importera skoter

Det kommer visa sig inom sinom tid. huvudsaken är att du skriver här i tråden hur det gick. om du sen fick en jättefin polaris eller en kinesisk penna kommer visa sig. Att snacka om att ha blivit lurad än (även om magkänslan gör att man blir osäker) så håller vi nog alla tummarna för dig.
MVH Speedo_4

Jag själv beställde/betalade ett par skenor från Usa runt den 16-20 dec '08.. Killen hörde inte av sig på 3veckor..
Stensäker på att jag blivit lurad.

Sen fick jag fraksedel nummer o hela köret o dom lämnade staterna den 14januari '09..
Fick även se bild på paketet.. =)

Magkänslan kan bli frustrerande ibland!
 

Vidgren

Välkänd medlem
15 sept 2006
7.352
40
48
47
Piteå
Sv: Brådskande!, importera skoter

Usch då .. Jag beklagar.

Verkar det för bra för att vara sant så är det mest troligt så också. Jag hatar bedragare, spela på att folk är godtrogna och utnyttjar folk helt utan samvete.
 

bytoken

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.388
0
16
Kiruna
Sv: Brådskande!, importera skoter

Den där Larsen bil har nu en rmk 700 -06 för 39500:- på blocket.
 

Borge

Välkänd medlem
15 maj 2005
826
0
16
32
Östersund
Sv: Brådskande!, importera skoter

Usch då .. Jag beklagar.

Verkar det för bra för att vara sant så är det mest troligt så också. Jag hatar bedragare, spela på att folk är godtrogna och utnyttjar folk helt utan samvete.
Tack för ditt samtycke, men ingen beklagan förrän vi vet och 99% chans att det inte är en skojare.

RMK:n var såld nu när jag ringde och sa att nu när han hade sänkt den så täntke jag köpa den också.
 

Gubben

Välkänd medlem
4 dec 2007
154
0
6
Sv: Brådskande!, importera skoter

jo samma dan-erik nilsson som sålde den polaris jag länkade till som haft dan's bil och båt.comprende?
 

masmannen

Medlem
13 jun 2005
44
0
1
48
Täby
Sv: Brådskande!, importera skoter

Suck suck suck.......

Slutsatser:

1. Hos vissa som skriver i denna tråd verkar missunnsamhet och avundsjuka vara starkare än deras sexualdrift.
2. Man måste våga för att vinna.

Borge vågar.
 

Burré

Välkänd medlem
7 dec 2006
300
0
16
Östersund
Sv: Brådskande!, importera skoter

Efter att ha läst denna tråd så blir man väldigt nyfiken på hur affären slutar, självklart hoppas man att du gjort ett klipp.... keep us posted.
Mvh// Mattias
 

Gubben

Välkänd medlem
4 dec 2007
154
0
6
Sv: Brådskande!, importera skoter

ja. om det inte framgått så hoppas jag verkligen att det blir en bra affär! trådskaparen letade information så jag postade bara vad jag funnit. jag håller tummarna för dig!
 

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
Sv: Brådskande!, importera skoter

Hur går det har du fått maskinen ännu????
 

Joint__

Välkänd medlem
8 aug 2008
656
2
18
Umeå
Sv: Brådskande!, importera skoter

ja det ska bli kul och se om det går vägen för dig ! :D
 
B

Biosteel

Sv: Brådskande!, importera skoter

blir roligt att se belgisk kvalitet på skotrarna haha :D nej men de blir väll kul att se om du ens får hem den eller om de va en blåsning. :)