Så kan de gå.. har ju lärt mig en hel del på vägen iaf gick inte att få till nån bestyckning med storturbon, gick fett hur man än gjorde..HAHA tråkigt! Fungerade dåligt med den större turbon?
Har inte mätt mottrycket. När allt har fått upp tempen riktigt (oljan & turbon) så spoolar den riktigt bra, har ju en 50mm dump med sjukt mjuk fjäder i så när man gör klättringar och åker och pumpgasar så har man ladd direkt. Ifrån tomgång så är det självklart lite lagg, dock ej så jag tycker det är värt 7k för att bli av med.Surt me storsnurran, men kul du är igång igen med en fungerande snurra
Bra spool och mottryck med t3/t4an?
Med den grymma glidlagrade turbon jag har så märktes ingen skillnad, har ju en reedventil i plenumet och man hör mer snarkljud i den med ic monterad.skillnad i gassvar med/utan ?
Ja man märker som sagt ganska tydligt när tempen går för högt.Provade min också utan icn, tyckte efter lite fullgasåka att den började kännas matt, tappade en hel del pulver kändes det som.. Stuvade tillbaka bummlingen till ic jag har och sen dess har jag aldrig upplevt det fenomenet igen.. Däremot ska jag sikta på en lite mindre å smidigare modell ic till nästa år då dom extrakilona i snoken på skotern kändes ganska tydligt också