Jo den har delat inlopp, turbon är inte min så jag ska nor inte slipa nått i den har gjort en jälva specialare i stingern ist. Sitter en skiljevägg i den som går in i pipan.. Får väl se om det funkar
Jodu, fina grejer de där skogshillclimb i norrlandsporten?Gött med en kvalitéts WG. Ska vi åka nåt i helgen eller? Va så längesen för mig nu så jag kommer fan inte ihåg hur man gör knappt!
Har inte räknat nått, bara byggt som jag tyckte kändes bra jag mätte ju avgasturbin i fredags men kommer inte ihåg måttet nu.. Kan kolla det till helgen igen.Har du räknat på stingern något skulle tro i omed att du delat upp den så kommer stvärsnittsarian att bli innom rimliga gränser.i mina ögon så får det bästa av två världar.
Kan erkänna att det kändes lite skevt när jag skulle till åh börja..Fan det var den största snurra jag sett på en skoter,,detta här blir lärorikt för oss alla ,tack för att du orkar prova den där lastbilsturbon hehe.
Blir intressant att höra måtten på den så vi kan gissa hur mycket hk den klarar på en bil.
Provstart skulle nog kunna bli i helgen.. Beror lite på hur sammarbetsvillig sambon är.Jo men som vi pratat om så verkar det rätt väg och gå.ska bli kul och se reultatet.har du långt till provstart