Skoter är roligast i snöhör rykten om att min nya skoter står ute på gården ne juste de gör den ju
Vintern som va var ju helt ***** underbar! Inte en + grad nästan och knappt varmare än -10 på hela vintern och en ***** massa snö! :bootyshake:Jag har en liten aning om att det kommer bli en kall och snörik vinter i år. Det har 2 sista åren varit bara ***** skit! Lite snö och nästan aldrig några riktigt kalla dagar så när våren kommer så försvinner ju isen nästan direkt. Det har varit i Överkalix också -1,-2 grader flera nätter nu. Jag hoppas det kommer mycket snö denna vinter så jag får se det som en utmaning och skotta puder med srx'n. Körde ju fan bara fast 5ggr förra vintern, varav 2ggr i fjällen.
så sjukt tråkigt att köra på asfalt:bootyshake:, hade det varit i byn hade jag varit och kört några vändor, brukar alltid vara och spinna bort lite gräs på sommrarna :laugh: sjukt stor lust att fara på vatten till helgenJag har då hunnit vara och harva upp gräsmattan två gånger i sommar. Inte har man kunnat hålla sig när man ändå haft igång skotern!
Jag vet att det kommer bli kuligare i vinter.:laugh: Vad ska du se genom i vinter då?:aetsch:Ja tror att arjeplogarn kommer gilla snön! Speciellt med sina nya goggles han köpt Eller va tror du?
Jo, du har nog rätt 160cm puder på vissa ställen i ett par månaderhär hemma i jämtland tror jag att det var länge sen vi hade en så snörik vinter som i vintras och jag ber för oss alla att kommande vinter blir snörik och rolig!