Det har kommit en ny "generation" av skidorna, som ska hålla bättre.Skidorna på Läjfen-pulkan tål inte kyla heller.. Dom blir spröda och går av. (i alla fall förra årets modell)
Det har kommit en ny "generation" av skidorna, som ska hålla bättre.Skidorna på Läjfen-pulkan tål inte kyla heller.. Dom blir spröda och går av. (i alla fall förra årets modell)
Det är uppfattat!Det har kommit en ny "generation" av skidorna, som ska hålla bättre.
Låter juh inte så dumt!jag vet en som gör pulkor med rejäl o hållbar kvalitet typ bamsemodell med valfritt underrede.
har för mig att det brukar vara rätt bra pris också men jag vet inte om han är igång eller vilka kanaler han säljer via, han kan tyvär vara lite seg att få fram grejorna i tid ibland.
den jag har här hemma fick jag vänta skitlänge på fast då var det iofs bytesaffär mot en gammal skoter.
kan kolla om intresse finns
En annan fråga: för vår del lutar det mest åt en nila pulka men jag undrar om nån kan nämna för/nackdelar hos dom båda, alltså bränna vs nila? :hmmmm2:Låter riktigt nice! vi har också funderat på en Royal!
ingen som sett nya Comfort pulkan i verkligheten, det står på hemsidan att dom omarbetat underredet i fyrkantsprofiler och att dom ska uppdatera bild på den inom kort! Men jag har haft koll ett bra tag och ingen bild har det blivit!
står nog mellan en Comfort och en Royal!
Frågan är om det är så mycket bättre komfort i Royal att det är värt typ 5000kr.
Det finns Nilapulkor med både fast och fällbart ryggstöd.I nila-pulkan kan man väl fälla ryggstödet har jag för mig!
Det är uppfattat!Det finns Nilapulkor med både fast och fällbart ryggstöd.
Jag var faktiskt helt inne på Comfort (Standard) pulkan från början. Men det skiljer en hel del modellerna emelllan faktiskt. Till exempel så görs den dyrare modellen i fyrkantsprofil som galvaniserats och den billigare modellen är gjord utav rör-profil som lackerats. Jag tilltalades mer utav det mer "solida" utseendet som den dyrare har. Dessutom har ju den dyrare hela "karossen/hytten" upphängd på gummikuddar vilket reducerar ljudnivån en hel del. Om man då tex åker mycket pulka så är den bättre komforten väl värd den extra investeringen. Sen har ju den dyrare även stötdämpare vilket standard inte har.Låter riktigt nice! vi har också funderat på en Royal!
ingen som sett nya Comfort pulkan i verkligheten, det står på hemsidan att dom omarbetat underredet i fyrkantsprofiler och att dom ska uppdatera bild på den inom kort! Men jag har haft koll ett bra tag och ingen bild har det blivit!
står nog mellan en Comfort och en Royal!
Frågan är om det är så mycket bättre komfort i Royal att det är värt typ 5000kr.