Hej
Har själv en Brännanpulka Royal och måste säga att jag är mycket nöjd med pulkan,
klart den bästa jag haft.
Har själv en Brännanpulka Royal och måste säga att jag är mycket nöjd med pulkan,
klart den bästa jag haft.
Vad menar du med överdragskapell? Nog följer det med vanligt kapell till bägge modellerna som jag förstått det.Om nu inte jag har förstått det hela fel så borde det vara så här, Rätta mig om jag har fel!
Standard och Comfort pulkorna var likadana FÖRUT förutom att Comfort har fjädring.
Nu står det att Comfort har ett omarbetat underrede i varmgalvat fyrkantsprofil för i år.
Alltså är det endast Standardpulkan som har kvar "rör-underrede".
På Royal får man med ett överdragskappel, det följer inte med Comfort.
Borde inte Comfort och Royal va ganska lika?
Jag har mailat dom för över en vecka sedan men har inte fått något svar om när dom ska uppdatera bilderna på Comfortpulkan!
Comfort kostar 13750kr inkl frakt. 650kr för ett överdragskappel.
Royal kostar 19950kr inkl frakt.
Tror ni det är värt det med 5550kr extra för Royal?
http://www.brannapulkan.nu/brannapulkan/index.htm
Överdragskapell=förvarings/parkering/transport kapell som man drar över det ordinarie? så tolkar jag det iaf!Vad menar du med överdragskapell? Nog följer det med vanligt kapell till bägge modellerna som jag förstått det.
Tror du ska ringa och prata med dem istället för snabbt svar, inte alla idag som besvarar email och surfar internetforum som vi skotertokar...Hemsidan är nog inte riktigt "up to date" vad gäller modellerna och skillnader, tex så tror jag det endast finns två modeller idag: Comfort och Standard....men inte säker.
Som jag förstått det ligger skillnaderna till exakt som du beskriver med rörchassi kontra varmgalvat fyrkantschassi idag på Royal modellen.
Om det är värt de extra pengarna är nog väldigt individuellt, dvs om du åker så pass mycket pulka att den bättre komforten är värt det, om du uppskattar det där lilla extra vad gäller kvalitet och xtra hållbarhet...robustheten i Royal-pulkan.
Nope, ingen pulka än!har du fått pulkan? tänkte om du har hunnit prova den ...
jag funderar på en likadan