Om du ids vänta så ska ja till gve nästa helg så om du vill kan ja köpa ett åt dig :rock:Tack för kommentarerna
som ni kanske förstår så ska varken burkremmen, styret eller styrhöjjaren se ut så där till vintern, höjjaren är på 6" och iom att fotstegen lutar framåt så pass mycket behövs det. Hade 6" och ett styre liknades BT's "MiniMX" på Stormen och tyckte att det var för högt, men har ett 4" block om det skulle bli för högt sen.
Biltemas styren hade jag helt glömt bort, misstänker ingen sämre kvalitet på dom. Dock är det lite väl långt till lule bara för att köpa ett styre, helt klart intressant annars.
Hade varit schysst men har lite ont om cash just nu så det får(måste) väntaOm du ids vänta så ska ja till gve nästa helg så om du vill kan ja köpa ett åt dig :rock:
Haha ja förstår, dedär känner man igen, :argh:Hade varit schysst men har lite ont om cash just nu så det får(måste) vänta
Då har du en bra mobil då jag har inte ens märkt det :ciao:Inge fel med mobilbilder. alla bilder som jag tagit till mina trådar är mobil bilder...
okey tack för tipset, gjorde så här på stormen utan att sätta dit trädgårdslang och snöret höll inte länge så tänkte att det kanske funkade. Ganska passande att jag jobbar som rörmockare nu. .du kommer inte kunna leda om magnapullsnöret med trädgårdsslangen, sakta men säkert kommer snöret äta sig igenom slangen, sett de hända på en -96XCR600
Åk till en verkstad eller fixa själv en krökt rörstump som de svetsas fast ett fäste på, och dra sen magnapull snöret igenom röret..
intressant annars ;-)