Kan inte annat ge nå annat än en fin och fet tumme upp det såg skitbra ut med Edge tanken och dynan! men när ska du fixa huven då? fortsätt med de här tempot! good jobb!
Skotern fick ju ett helt annat utseende, som jag gillar dessutom. Och som du säger är edge-dynan lite väl låg men blir jag allt för irriterad på det på dom 10% jag sitter ner och kör så har jag en till edge-dyna som jag kan testhöja. Sen till sommaren är det lättare när det är vattenkörning som gällerHåller med dom andra, blev grym skillnad med edge dyna och tank. Finns dock en nackdel med edge dynan och det är ju att den är så förbaskat låg. Men jag antar att du inte kommer sitta ner speciellt mycket på denna skoter?
jo har seriösa funderingar på att dra av dekaler, hade även planer på att lacka boggien men dom sket jag i...Kan nog bli snyggt om du renar på dekaler å allt sånt och lackar om boggin svart så allt blir helsvart
bra tänkt:beer: vela inte vara kaxig med trådnamnet då jag tyckte att det började vara kaxigt allt eftersom det slutade vara ett "byta-motor-och-matta" projektDu kan ju tänka såhär Det här är ett litet projekt och nästa projekt blir ett stort
kylare ?
Ny har båda rättfot stegskanter
nja det här var nog lika dötrist att borra och dra nitar för kantlisterna hade ingen lust att sitta på ett indy-chassie först, kapat och slipat lite varstans, kan lova att det inte var bolt-on!aningen roligare att fästa nitar än att ta bort dom iaf så nu har du bara det roliga kvar
nej sätter inte dit powersnälla sätt dit power också så dt blir ultra power:bawling::evil: