Sådärja, nu har jag äntligen fått tummen ur, hmm.. ja, och börjat pilla i skotern igen (när kommer snön förresten?)
Var ute för någon dag sen och tvättade upp den, smörjde upp alla leder samt fettade alla nipplar.
Efter det så kollade jag tändstiften och konstaterade att dom inte var så fräsha så det blev att byta dom till ett par nya.
Här får ni ett par bilder på den!
Sen har jag fått tag på ett par Gripper-skidor, har hört att dom ska vara mkt trevliga i snön. Dom var i bra skick så jag tvekade inte en sekund! Testade montera för ett par dagar sedan och konstaterade att originalbulten var för kort för skidan, men har beställt ett par nya bultar hos min ÅF.
Nu väntas bara att jag får dom så att jag kan montera skidorna hehe!
Ursäkta dom mindre bra bilderna (mobilkamera).
Har även köpt små "bra att ha saker" till skotern, gör en update snart om det.
Ta det lugnt så länge!
Var ute för någon dag sen och tvättade upp den, smörjde upp alla leder samt fettade alla nipplar.
Efter det så kollade jag tändstiften och konstaterade att dom inte var så fräsha så det blev att byta dom till ett par nya.
Här får ni ett par bilder på den!
Sen har jag fått tag på ett par Gripper-skidor, har hört att dom ska vara mkt trevliga i snön. Dom var i bra skick så jag tvekade inte en sekund! Testade montera för ett par dagar sedan och konstaterade att originalbulten var för kort för skidan, men har beställt ett par nya bultar hos min ÅF.
Nu väntas bara att jag får dom så att jag kan montera skidorna hehe!
Ursäkta dom mindre bra bilderna (mobilkamera).
Har även köpt små "bra att ha saker" till skotern, gör en update snart om det.
Ta det lugnt så länge!