Lynx 2014

lynxenduro

Välkänd medlem
26 nov 2007
184
0
16
Alla tycker vell olika men jag anser inte de då det är under Lynx. Jämföra olika modeller från olika märken kan man göra under övrigt :)
Man ska väl inte måsta skapa en ny tråd eller byta tråd osv. Jag röstar för att fortsätt fylla på med allt som kan vara av intresse för oss som beställt en 2014 lynx. Skit samma om vi jämför med andra modeller/märken och årsmodeller, det är ju det som är poängen. Har själv haft rmk 2011, pro rmk 2012 och pro rmk 2013. Allt gnäll borde flyttas till en gnälltråd så vi slipper det här i denna tråd!
 

T.N.T.

Välkänd medlem
26 feb 2009
3.144
5
36
Gänsen mellan Falun å Borlänge
tycker också att man måste kunna jämföra andra maskiner av annat märke med just LYNX, det görs i alla andra märkestrådar mer eller mindre, annars blir det inte många rader skrivet i tråden tror jag.
 

mange .

Välkänd medlem
14 feb 2007
248
2
16
sundsvall
Det kan ju bli lite tufft om man bara ska skriva om Lynx 2014 här eftersom ingen har väl fått sin maskin än och när dom kommer så tar det ytterligare ett antal veckor innan någon har kört dom och kan uttala sig om hur dom är, det är väl ganska naturligt o spekulera o jämföra med andra märken innan man fått maskinen och vet vad den går för, sen när vintern är igång blir det ju lite lättare att diskutera det som rör 2014 Lynx både positivt o negativt men det kommer ändå komma jämförelser med andra märken och det tycker jag är bra bara det inte blir pajkastning....
 

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Nix.

var in idag och handlarn sa att den kommer nog lite tidigare än väntat, så kanske nästa vecka :)
Skulle ju inte sitta fel om dom kom till skoternsdag...men min har jag blivit lovad först vecka 45.
 

JoTT

Aktiv medlem
1 jan 2000
56
0
1
Re: Sv: Lynx 2014

Är det någon som har hittat eller sitter å trycker på högupplösta bilder på 2014-modellerna?

Riktigt uselt på lynx-hemsidan..
 

JAAG

Välkänd medlem
1 jan 2000
4.477
384
83
Malå/Adak
Gillar att dom har "tagit bort" så mycket plast på vänster sido kåpa, så att den är formad efter variatorn.
Nja, jag tyckte, och även en kille på jobbet som tävlat på Lynx RS i flera år sa samma sak, att den där kåpan ska vara slät utan hörn så man inte slår knäna så förbannat....