alltså.. varför gör dom sådär? finns det någon anledning alls?
Lär behöva kompletteras med nå extra fäste, kan man tycka.
alltså.. varför gör dom sådär? finns det någon anledning alls?
Lär behöva kompletteras med nå extra fäste, kan man tycka.
Men va i hvete. man börjar småt smått ångra lite beställning??, dom där fotstegen ser ju ut att inte tåla ett piss å lär ju va snorhala!alltså.. varför gör dom sådär? finns det någon anledning alls?
wtf... kommer bli halkigt i vinter....
Men alltså det är ju två små hål (?) på två av stagen, måste ju vara att det ska monteras dit nå taggar eller nå...
Haha! Då har du inte sett många fotsteg i dina dar...idag såg jag fotstegen på en bd3900 800 ir. såg bra ut!
"Hålen" är snarare någon sorts punktsvetsning. Men varför det inte är på varje "pinne", vettefan.wtf... kommer bli halkigt i vinter....
Men alltså det är ju två små hål (?) på två av stagen, måste ju vara att det ska monteras dit nå taggar eller nå...
dryg! visa dina så får jag se hur bra ska se ut...Haha! Då har du inte sett många fotsteg i dina dar...
Jag har inte sagt att jag har bra fotsteg? Jag har en 13 Boondocker som inte har dom bästa fotstegen direkt. Tyckte det var en rolig kommentar då det kändes som att du inte hade så bra koll på lägetdryg! visa dina så får jag se hur bra ska se ut...