okej sen om man ska ha material som kräver tig så ska man ju kunna svetsa själv eller ha en kompis med tillgång till de.. annars ska man betala någon annan för de ocksåGör man enkla bara i stålrör så blir det nog bara ett par hundralappar i material berorende på vilka kontakter man har. Sen är det ju ett antal timmar jobb också. Sen kostar ju skruvdubben och pulverlacken lite också.
Jag tänkte mest på tejpen som satt på tunneln för att inte få repor på vinylen när fotstegen provmonterades!Varför skulle han inte våga köra den? Han har väl byggt skotern så som han ville att den skulle vara när han ska använda den... Grymt jobb, hoppas du håller stumt med den sen så som det är tänkt!
Är väl ingen vinyl, det är ju äkta kolfiber. Sen är det väl inget konstigt att man vill undvika att repa med flit. Lär väl sköta sig själv när han börjar använda den.Jag tänkte mest på tejpen som satt på tunneln för att inte få repor på vinylen när fotstegen provmonterades!
Syns bakljusen för bågen ? Har också funderat på upphöjd båge men tänkte att den kommer skymma lyset ( särskilt med orginallyse )Dom "tapparna" där bak skall ju förståss kapas ner och anpassas till bågen bak. Där testade jag bara hur långt ut den skall sitta.
Och JA jag kommer att använda den precis som med Phazern, men som nån sa så repar jag ju den inte i onödan under bygget gång då jag lätt kan undvika det.