Tackar!Snyggt som vanligt !
Vad bockade du lådan med ?
KOmmer helhets bild så smånigom. Detta med vilken väg Foxarna ska vara har disskuterats, har sett dom åt båda hållenMonterar du foxdämparna åt fel håll? Kan man få se en helhetsbild?
Han verkat haft ångest då han på ena bilden har dom USD och på den andra "konvetionellt" (deet man anser upp å ner på skoter alltså)Monterar du foxdämparna åt fel håll? Kan man få se en helhetsbild?
Tackar!Han verkat haft ångest då han på ena bilden har dom USD och på den andra "konvetionellt" (deet man anser upp å ner på skoter alltså)
Att du (Chris) lyckas smaska ut en batterihållare med hammare och skruvstäd som fasiken ser bättre ut än nån tillverkare någonsin lyckats klämma fram är inte annat är jävligt imponerande.
Bortplockat:Härligt ! kan du väga det du plockar bort mot det du monterar ?
Blir kul att höra om du upplever någon skillnad.
Tackar...vi har mycket gemensamt dåOk, jag har följt den här tråden länge och nu kan jag inte hålla käft längre. Eftersom jag både är skoterintresserad, ingenjör och en verkstadsnörd som gillar att svarva/fräsa/skruva så följer jag detta med spänning och jag är mycket imponerad.
Keep up the good work!
Har läst på mig lite grann och det verkar inte allt för svårt men det känns lite onödigt att skaffa allt som behövs för att anodisera två styrhöjare så jag ska försöka hitta nått företag som kan göra det åt migI grunden är det inte svårt egentligen men det som jag har svårt att få till rätt varje gång är tid och strömstyrka som man ska använda beroende på storleken på delarna som ska anodiseras.