Märkes***eritråden...

Rikardh

Välkänd medlem
15 okt 2011
528
6
18
Ockelbo
Tycker nog att det där med skidoo och remproblem börjar bli gammalt nu,skidoo är inte sämre än varken ac eller poo ang remmar.
 

Vidgren

Välkänd medlem
15 sept 2006
7.352
40
48
47
Piteå
Sv: Re: Märkes***eritråden...

Tycker nog att det där med skidoo och remproblem börjar bli gammalt nu,skidoo är inte sämre än varken ac eller poo ang remmar.
Mm håller med men det är ju bra dom inte fokuserar på något som faktiskt inte fungerar på ski-doo :)
 

Mange^

Välkänd medlem
16 dec 2007
826
1
16
Sundsvall
Sv: Re: Märkes***eritråden...

Tycker nog att det där med skidoo och remproblem börjar bli gammalt nu,skidoo är inte sämre än varken ac eller poo ang remmar.
Ja fast att prata vevlager är ännu mera uttjatat så vi får köra på med remmen ett tag till ;)
 

polarisindy400

Välkänd medlem
11 jan 2009
3.386
16
38
piteå
Sv: Re: Märkes***eritråden...

Ja fast att prata vevlager är ännu mera uttjatat så vi får köra på med remmen ett tag till ;)
eller kolvar, eller kolvringar, eller magnapuller. så remmar är ju inte lika uttjatat som allt annat, än iaf. men då de är riktigt uttjatat så kommer brp på något nytt som ska börja rackla efter första 5 milen, så vi kan vara lugna, kommer alltid att att finnas saker att klaga på hos brp
 

Rikardh

Välkänd medlem
15 okt 2011
528
6
18
Ockelbo
Polaris kom med en ganska stor uppdatering för 2014 ändå, Det ser då ut som en hel del förbättringar.
 

Lindhaga

Välkänd medlem
19 okt 2009
1.358
1
16
Ser ut som att Yamaha har byggt ett hållbart chassi åt dem! Kul med sammarbeten!
 

ogge95

Välkänd medlem
13 apr 2011
1.575
3
38
29
Dvärsätt
Polaris har gjort en ny och riktigt manlig modell av en älgdragare!
Enda konkurenten är Yamahas Apex. ;)
 

Sir Alop

Välkänd medlem
30 sept 2011
1.078
0
16
jobbigt va?
Nä faktiskt inte,jag är inte så brydd i tester. Dom har inget värde när jag ska köpa maskin i alla fall.
Men man tycker ju att det vore mer ärligt om det var folk som inte hade enorm egen vinning av tester som gjorde dom.
 

Sir Alop

Välkänd medlem
30 sept 2011
1.078
0
16
Är det BRP-återförsäljare som gjort testerna i Sledtrax, eller vad menar du?
Bröderna sundström i laisvall är i allra högsta grad inblandade i testet,övriga tester har jag ingen aning om.
 

Sir Alop

Välkänd medlem
30 sept 2011
1.078
0
16
Nä menar att snowrider värkar va sponsrad av polariS
Det är mycket möjligt att det är så,det har jag inte den blekaste om.
Den här branschen är säkert minst lika smutsig som bilbranschen skulle jag tro.