Är den lika rolig original?
Vore din summit lika rolig med en 380F motor? Nej, förmodligen är den inte lika rolig original? men original är för gubbjävlar
Och edvinsjolund, den är säkert rolig original enligt många, (mig inkulderad) men blir ju betydligt roligARE med lite mods efter smak och tycke
och för min del räcker nog inte 60k. ska man ta nypriset på prylarna, turbokitt kanske 50k, framvagn o dämpare, säg 15, skidor 4? dyna 5 fotsteg 5 matta 9 + massa småkrafs. (om man nu ska köpa allt nytt, och i sverige hos en ÅF) så innan JAG kommer va "nöjd" med en nytro kommer den förmodligen va påkostad iaf 100, om man nu räknar allt i sitt nypris hos åf i sverige som sagt. MEN om jag skulle kört 2-takt skulle jag nog ändå lägga 60-70 minst ändå, då jag skulle kört turbo även där, problemet är ju att då håller inte skiten, och det SKA de göra, då jag inte tillhör en av dom som tycker att "byta kolvar o cylindrar får man ju räkna med" och tycker heller inte att det är "kul" att spendera tid i garaget åt att LAGA prylar...
Men det är bara jag, hade 2-taktarna hållit lika bra som 4-takt hade jag garanterat kör nån 2-t turbo istället för en gris