Klockren!! +1 på den ;DHaha, har hört att isen ska vara bra såhär års...
Aha, då är isen riktigt väl testad med andra ord Bra för jag tycker säkerhet är väldigt viktigt!Jag var där från 25 december tills 7 januari, hade inga problem med nån dålig is
På tal om youtubelänkarhttp://www.youtube.com/watch?v=ObAPks2FoNw verka gå mest bara fint i snön domdär kissekatterna
va äre me dedär då? han backa bak, tog lite sats o körde sedan upp o vände, inge kompliceratPå tal om youtubelänkar
http://www.youtube.com/watch?v=Wp7kKYj9RkU
Hehe, ja han tog sig ju hela 4 meter till när han äntligen lyckats slå i framåtväxeln...va äre me dedär då? han backa bak, tog lite sats o körde sedan upp o vände, inge komplicerat
Han satte sig ju bara på skoter igen o körde ned mellan träden såg du väl?Hehe, ja han tog sig ju hela 4 meter till när han äntligen lyckats slå i framåtväxeln...
Sen klipptes nog filmen... Kom polaren WARN till undsättning då tro?
På min dator blev filmen i alla fall nedtonad, därefter stod yamahan något bättre till och stackarn kunde köra ned. Men det klart, du har ju yamaha-ögon så... Om det finns yamaha-datorer är det säkert en sådan du har :blink1:Han satte sig ju bara på skoter igen o körde ned mellan träden såg du väl?
Hitintills har jag inte sett en Yamaha turbo som är rappare än en modern 800
250kilo m8 tankad och klar genom 160 (som då är väl tilltaget, bromsningar visar på rätt mycket mindre)Hur jag än räknar så får jag vikt och effekt till samma på min m800 mot en Nytro med 180hk. (använder bara 2 decimaler)
Men jag kör ju AC och har en iPhone? Hatar när det händer...Håller med om att den inte beter sig lika bra, men allt börjar bli löljigt med hackandet på yamaha, är som apple vs android. I princip alltid åt ena hållet. Resten mot yamaha och resten mot apple. Gillar man kvalite får man räkna med att det inte är riktigt samma utveckling men man får en jävligt bra produkt.
Då har du ju en skoter av plast och en mobil av metall = balans i tillvaron.....Men jag kör ju AC och har en iPhone? Hatar när det händer...