Tycker även att du ska ta i beaktning här om du vill ha och göra med en handlare du varit i tvist med i framtiden. Kommer du ha möjlighet att sköta alla dina servicar och garantier hos en annan handlare i framtiden? Om svaret är nej skulle jag begära ut dom pengar du lagt + ersättning för resor o dyligt.
Vad du än väljer önskar jag dig lycka till David. Sånt här ska fan inte hända med nya grejer. Oavsett om det är ett måndagex eller inte.
Vad du än väljer önskar jag dig lycka till David. Sånt här ska fan inte hända med nya grejer. Oavsett om det är ett måndagex eller inte.
den vita maskinen finns hos en annan handlare. Jag har vid ett flertal tillfällen nämnt vad kkl säger men inte fått något bra svar tillbaka i mina ögon sett.
Jag vill gärna inte gå den hårdavägen men om det är vad som krävs så blir jag väl tvungen. Jurist ska nog inte bli så dyrt då det finns inom nära håll
Jag sa till handlaren att jag vill ju inte bråka med dom utan att det är ju Arctic sverige som jag tycker ska stå för allt men att min kontakt är ju genom handlaren.