Mxz 700 mod med mycket pics updates

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå
Har varit dåligt med updates här men har inte haft nånting att skriva och har bara rengjort chassit och de kändes inte som om de var så märkvärdiga bilder!=)

Har fått ett smak prov på hur den gula färgen kommer att se ut!
Har beställt V-Force 3 gummin!
Lackat pipan lite då den såg så skabbig ut! bilder kmr ikv!

De enda som är kvar nu att göra innan jag ska skicka iväg delarna på lackning är att ta isär boggien och de ska hända imorn!!! :D
 

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå
De är inte mycket att se mende är iaf bättre än ingen bildupdate alls! :)

Bara boggien kvar nu!'


de här är grejorna som ska lackas gul och svart!


lackat lite


de var som allt! innan nästa helg ska grejorna skickas!
 

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå
En färg som en som jobbade på lackfirma tog fram till mig! Han visste inte säkert hjur mkt de skulle tåla men han sa att grenröret kommer iaf inte bli för varm för att smälta den där färgen!

NU är allting nerdemonterat i minsta detalj, och på fredag får jag de nog lackat (hoppas jag) :D så nästa veckan ska de skruva som F*N
 

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå
Imorn ska grejorna skickas! och han skulle göra de så fort sommöjligt så de lär inte ta så ***** länge innan jag ska montera ihop skotern!
 

Max_K

Välkänd medlem
15 sept 2007
2.534
1
36
Koskullskulle
Riktigt snyggt!

Har gått i samma klass som den där Tim Eriksson. Kommer inte ihåg när han började, men gick några år i samma klass tills jag började gymnasiet
 

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå
Inte allt för svårt om man säger så, kan vara knepigt första gången men sen går de fort, tror de finns nån på de här forumet som har förklarat hur man gör, sök och kolla!
 

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå
Nu kmr de en liten BildUpdate! :D
pga av dålig planering så kommer de inte bli nå mek först på söndag... menmen vad ska man göra..





´skruvade fast lite grejor i boggien!








faktiskt grymt nöjd med resultatet! :D
 

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå
tacktack för alla kommentarer! ;) man får ju ett sånt ***** sug att fåihop skotern! :D

Det kommer att komma en update på söndag! och kasnke en liten på lördagkväll om ni/jag har tur! :D
 

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå
Sådärja gjorde lite snabb mek idag! plus så vart de slut batteri i kameran så fick ta mobilen!






inte så mycket mer hände, men hade inte så lång tid på mig att meka... imorn då *****r!
han iaf få dit lite smågrejor, som drivaxeln och lite andra mini grejor
Måste fåtag i en nitpistol så jag kan få dit buken också!