Läser i en del annonser på blocket att det finns isrivare både bak och fram, då undrar man ju om dom har lätt att gå varmFör den typen av körning du beskriver så är x-riden ett bra val!
men som fler har skrivit köp en som är klar. mcx 270kit, fotsteg typ skinz och även skinz framvagn är väl dom saker jag vill ha på en sån maskin.
går inte lättare varm med turbo.
Skulle säga att det är ett ikkeproblem, då yamahaförarna har en väldigt manlig vikt... och då helt saknar fysik att lyfta på benen. Man står eller helst sitter på skotern med en fot på varsin sida av fotstegen och hoppas på det bästaDock vet jag inte hur stort problemet är med filtret rakt bakåt.
Med filtret rakt upp är det ju rätt mycket i vägen när man ska flytta benet över dynan...
Antar då att det är en turbo, samt senare års.mod.?Runt dom "pengarna" som en sådan säljs för på blocket.
Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Hjulboggie är bäst på att köra och kör det bästa märket! Hjulboggie och yamaha rules!?Nä och det har du uppenbarligen inte heller gjort.
Men det har jag gjort, svaret är att det inte är skotern som avgör utan föraren...
Jaha så att Lynxens PPS går extremt bra på led för att det hänger på föraren? Finns ingen skoter som går som en PPS på led. Själv kör jag polaris men nästa maskin blir nog en Lynx.Nä och det har du uppenbarligen inte heller gjort.
Men det har jag gjort, svaret är att det inte är skotern som avgör utan föraren...
är mest för att spara slides , men som nån annan skrev så är det löst med dupontslides.Läser i en del annonser på blocket att det finns isrivare både bak och fram, då undrar man ju om dom har lätt att gå varm
Vi förstår ironin med tanke på alla på detta forum som anser sig vara minst dubbelt så bra som t.ex burandt och kör i obegränsade mängder puder 365 dagar om året.Undrar om inte nytron egentligen är den bästa skoter som gjorts?
Det är faktisk ingen ironi i detta, då nytron hyllas in i döden mer än något annat så måste den vara värd det.Vi förstår ironin med tanke på alla på detta forum som anser sig vara minst dubbelt så bra som t.ex burandt och kör i obegränsade mängder puder 365 dagar om året.