Du hann svara innan jag hann fråga :laugh:Var & klämmde & kännde på XTX:en idag.... Både såg ut bra & känndes kanon. Synd bara att de lägger på en matta med så klena kammar (32mm)
Har de redan landat här hemma? Funderar själv på att signa mig för en sån eller den vanliga rtx:en, en nytro ska jag iaf ha nästa vinter den saken är klar..Var & klämmde & kännde på XTX:en idag.... Både såg ut bra & känndes kanon. Synd bara att de lägger på en matta med så klena kammar (32mm) Skulle nog vara mumma med 38 el 44 mm istället. om man har tängt sig utanför spåret ibland iaf.
En polare signar nog upp sig på en sån verkar de som.... Så de blir & testa & jämföra nästa vinter. MTX:en blir då kvar för mig...
Var & klämmde & kännde på XTX:en idag.... Både såg ut bra & känndes kanon. Synd bara att de lägger på en matta med så klena kammar (32mm) Skulle nog vara mumma med 38 el 44 mm istället. om man har tängt sig utanför spåret ibland iaf.
En polare signar nog upp sig på en sån verkar de som.... Så de blir & testa & jämföra nästa vinter. MTX:en blir då kvar för mig...
Finns ju turbo:beer:men jag är orolig över att jag ska tycka det är för "klen" motor..
Var väl igentligen en provkörning för lokala yamahahandlare med medbjudna köpsugna kunderAtt man alltid ska missa sånt där