Sv: Oldschool lynx "mountain"
Galon ligger hemma och väntar, skulle vilja ha nåt tyg med mer friktion ovanpå men hittar inget...
Tack!
Letar även trans kedja, men kan ha hittat.
Tanken var svart galon på sidorna och något svart friktionstyg ovanpå med röda sömmar, men hittar inget material ovanpå!
Det jag söker sitter på crossdynor, scooterdynor osv.
Blir lite svarta dekaler på huven, samt även lite mesh vent i svart. :rock:
Blir iaf att köra med en dynan, en båge/stag i bakkant kommer också.håller inte med om dynan, tycker du fått till den mkt bra. TYcker den passar mkt bra med resten, på med nå överdrag blir det kanon.
Jävligt bra jobbat för övrigt=)
Galon ligger hemma och väntar, skulle vilja ha nåt tyg med mer friktion ovanpå men hittar inget...
Tack!
Testkörning får vänta dock, storbrist på snö här!ser ju bra ut dehär! nu vill vi ha testkörning!
Letar även trans kedja, men kan ha hittat.
Klär den själv i mån om pengar, fattig som man är.Blev ju bra det där! Tycker absolut dynan funkar. Ska du klä den själv eller lämna bort? Tror det hade blivit kanon om man kunde få till en design med svart överdrag med något rött fält.
Lite svarta dekaler på huven hade nog också lyft helheten, blir väldigt mycket rött på ett och samma ställe nu om du förstår vad jag menar.
Keep it up!:thumb:
Tanken var svart galon på sidorna och något svart friktionstyg ovanpå med röda sömmar, men hittar inget material ovanpå!
Det jag söker sitter på crossdynor, scooterdynor osv.
Blir lite svarta dekaler på huven, samt även lite mesh vent i svart. :rock: