Det har inte hänt så mycket här, väntar mest på grejer för stunden.. Tänkte i vart fall att jag skulle fixa glappet i styrningen vilket även om det kanske inte var påtagligt var ganska märkbart..
Började med att demontera en hel massa saker, det var ganska omständigt men det beror nog mest på hur mina xenon lysen är kopplade..
Alla delar borta, glappet är långt där inne
Lossa styrstagen
Upp med allt på bänken
Gamla bussningarna ur och nya i.. De gamla har ganska tunt gods och en plastbricka med krage.. den nya har grovt gods och plastbricka utan krage.. Blev riktigt tight är faktiskt imponerad över hur stor skillnad det gjorde när man torrstyrde lite!
Tyvärr var det lite taskig gänga på en bult (låsbulten i det övre styrstaget) så jag väntar på en ny innan jag är helt klar med bussningarna men så gott som
Sen väntar jag fortfarande på paketet från OFT vilket nu ska vara skickat... Beställde även oilite busningar till framvagnen från Yamaha här i Mora så de blir la bra.. Har beställt så mycket från USA på senaste tiden att jag inte orkade lägga en sån liten order..
Har också beställt K&N oljefilter för att byta när jag ändå har allt framme.. Beställde det mest för att det ska ha hylsfästa på toppen samt att jag ville testa.. KN-147 tror jag produktnummret var..