D
var hittar du dom priserna.135 är det väll endå?å det är ju kampanjpriset.Rent spontant så känns det som att Arctic kommer att sälja rätt bra i år. En 800XF får man med 57mm matta (original) för lite drygt 125k om man beställer i vår. Det känns som att det kommer att bli svårt att pruta ned en SWB till den nivån..
du har fel TT, det är ingen elstart på RMK-modellerna, det var bara elstart på testmaskinernaInside info.
Det är alltså prutat hos ÅF, därav att jag skrev "Det känns som att det kommer att bli svårt att pruta ned en SWB till den nivån".var hittar du dom priserna.135 är det väll endå?å det är ju kampanjpriset.
kompisen hadde varit in å kollat på ski-doo freeride 2012.
elstart standard där också fö.fanns inte ens snöre som jag förstod
Jag gav 126 -6000:- i snowcheck. Det var inte alls svårt och jag tror inte det blir svårare i år.Det är alltså prutat hos ÅF, därav att jag skrev "Det känns som att det kommer att bli svårt att pruta ned en SWB till den nivån".
Tja, vi får helt enkelt se vad folk börjar kunna få lös dom för.Jag gav 126 -6000:- i snowcheck. Det var inte alls svårt och jag tror inte det blir svårare i år.
Har du några fler priser?139900 för pro rmk 800 163"
vilka maskiner vill du veta pris på?Har du några fler priser?
Jag har bara på SWB som det verkar.
pro rmk 600 129900 är dom priserna jag vet
Oj du har rätt skrev från mobilen råkade bli en siffra fel sorryAtt säga att du vet var väl att ta i,eftersom polaris själva uppger 127900.
Har provat alla modeller förutom Assault RMK som inte fanns på plats under provkörningen.Någons om testat switchback pro-r alltås rushen switchback? Jag vill verkligen veta hur den går i pudret...
Min strulade en gång pga ett kabelbrott. Men jag som har tummen mitt i handen i jämnförelse med en rymdforskare som dig Asker, förstod på en gång hur jag skulle göra. Jag lyfte av dynan och tog fram instruktionsboken och bläddrade lite och ett par minuter senare var jag i väg.Att det sitter elstart på summitarna tackar vi för! För har dom gått ca 300mil så är i regel magnapullen slut och det är inge roligt att jävlas med sådant uppe på fjället.
Men att de inte sätter dit ett snöre också är helt obegripligt. Elstarten är inte bombsäker! Har vart med om en i kompisgänget med strulade elstart nu i vinter och det var det helt roligt innan jag listade ut hur den gick att starta ändå...
Nu var inte att stå att linda ett snören runt en trissa som på en gammal båtmotor något alternativ om man ska köra hela helgenMin strulade en gång pga ett kabelbrott. Men jag som har tummen mitt i handen i jämnförelse med en rymdforskare som dig Asker, förstod på en gång hur jag skulle göra. Jag lyfte av dynan och tog fram instruktionsboken och bläddrade lite och ett par minuter senare var jag i väg.
Lösning: Nödsnöre lindat runt variatorn och ryck. När jag kom till ÅF visade han ett lättare sätt. Han vred igång den med händerna!
Min åf visade även att man kan sätta skruvmejeln mellan polerna på batteriet så startar den åxå. Hur bra är det egentligen?Nu var inte att stå att linda ett snören runt en trissa som på en gammal båtmotor något alternativ om man ska köra hela helgen
var faktisk så enkelt att vi byglade startreläet så spann den igång så fint.
Knappast mellan polerna på batteriet... Men man kan däremot jorda mellan startrelät och pluspolen.Min åf visade även att man kan sätta skruvmejeln mellan polerna på batteriet så startar den åxå. Hur bra är det egentligen?