min pro har som blivit seg på ta sig igång och högre inkopplingsvarv än tidigare är det nån fjäder som är dålig i variatorn? sen då man kommit sig iväg har jag inga problem med utväxlingen
jo misstänker nått sånt eller så har den tappat spänstenPrimärfjäder av säkert
Klämman är fixen tillsvidare. Ska bli intressant att se vad de gjort med axeln på 2014ona...smällde drivaxeln idag, 13 mil blev de tot innan den gick av, någon som hört nå mer om detta från polaris, är de på g nå nya axlar eller kommer dom sätta dit en likadan med klämman ?
Trodde alla hade fått klämman monterad redan?smällde drivaxeln idag, 13 mil blev de tot innan den gick av, någon som hört nå mer om detta från polaris, är de på g nå nya axlar eller kommer dom sätta dit en likadan med klämman ?
Antar du köpt på k.maskiner?har då fått min klämma för 1månad sedan...konstigt,dom tog kanske slut?nope inte de :S senast jag kolla me ÅF så hade dom inte kommit, menmen, är ju bara släpa in den och få de fixxat¨och hoppas att den håller resten av vintern
Får hoppas på det!nope inte de :S senast jag kolla me ÅF så hade dom inte kommit, menmen, är ju bara släpa in den och få de fixxat¨och hoppas att den håller resten av vintern
Den inställningen hade inte GA när jag pratade med dom om mina problem.Så man undrar ju vad fan man ska göra antar att det blir MITT fel som vanligt som svar från GA synd om handlarna som får sitta i mellan då GA inte vågar prata med folk som kör deras maskiner.
På vilket sätt? Pumpa på skrå i skogen eller mest myr och gles skog?Har då kört ca 90 mil på min första rem och har hållt jävlat stumt från dag 1! Så..