Men då finns det ingen handlare i Övikstrakten som är något att hurra för, skulle aldrig köpt en ny skoter i Övik. Den dagen jag beställer en ny skoter gör jag det i någon annan stadJag blir lite förvånad när jag läser om handpenningen, många verkar ha kommit undan den, eller inte betalat vidare mycket.
Jag skrev på kontrakt, och fick då hosta fram 29 tusen när jag köpte min -12:a.. Att det kan skilja så mycket mellan handlarna är ju lite illa.
Ja, låter befängt.Att betala handpenning är nog bara aktuellt om en handlare är rädd för att bli ståendes med en maskin, vill då ha 5-6000 i handpenning som kunden förlorar om man backar ur affären!
Att betala 30 pix i handpenning skulle jag aldrig göra, vad händer om handlaren konkursar???
Det var tydligen ett drygt trettital som bokat på två och tre ställen beroende på att det spreds ett rykte om att man kanske skulle få sent eller bli utan beroende på tilldelningen. 5000 fick jag ge i handpenning, helt enligt det finstilta i kontraktet. Har inga åsikter om det och vet att jag vill ha just den maskinen. Förlorar lite i ränta men, det blir inte många ören. Min gamla PRO såldes tämligen omgående så svårsålda är de inte iaf.för SÅ många avbokningar kan dom väl inte haft??
anledningen till detta, är att folk har beställt maskiner på snowcheck lite överallt, bara för att säkra av att man får en maskin. Precis som med försäkringar mm, man saboterar för sig själv helt enkelt.Haha handpenning på 100%.. De va nå nytt
Konsitgt dock att du ska behöva ligga ute med pengar åt företaget, har dom inga marginaler alls?
Har inte sett den än, men den lär väll komma snart.Finns årets tillbehörkatalog att få tag på? I fjol lyckades hitta i pdf form. Någon som vet?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Nu var ju inte detta i PDF-form.. Men den duger säkert ändå.http://purepolaris.eu/fileadmin/flipbooks/2013_snow_se_se_pga/
Svenska versionen med priser skall tydligen komma nån gång i Augusti.
Kanon precis den jag letade efterNu var ju inte detta i PDF-form.. Men den duger säkert ändå.
Klicka bara på downloadknappen så får du hem den i pdf-form. 7:e ikonen från vänster.Nu var ju inte detta i PDF-form.. Men den duger säkert ändå.