Eller på säkra sidan, för att inte göra någon besviken... leverar nog hellre före utsatt datum än efter.Min återförsäljare sa att maskinerna kommer i november, fast han kanske är dåligt informerad?
Blir gladare miner då.
Eller på säkra sidan, för att inte göra någon besviken... leverar nog hellre före utsatt datum än efter.Min återförsäljare sa att maskinerna kommer i november, fast han kanske är dåligt informerad?
Jag är ungefär av samma åsikt! Har svårt att tro att jag kommer köpa något där igen!oj fadern111, finns det fortfarande folk som handlar hos kalixmaskiner? Kommer aldrig sätta foten min på deras butik i luleå igen pga en hel del skäl... men har hört att en del bemötts trevligt iaf! sorry för OfT
Det var i Luleå...Okej har då aldrig blivit bemött så men... var du i kalix eller luleå? jag pratar om deras butik i luleå men nog om det...
har en bekant som är sugen på en 2013 pro men han vill ha större kylare, enligt ÅF i boden så gick det inte att montera`men visst fan borde det väll gå?
Det har tydligen monterats extra kylare från Nytro / apex med fläkt på några maskiner har jag hört, inga större problem att rymma dessa kylare under huven. Bör naturligt vis fungera med vilken mindre kylare som helst.Det var i Luleå...
Vad gäller kylarenpå Pro:n så var det en sak jag diskuterade med en annan ÅF förra året och det låter sig inte bytas så enkelt, ställer till med en hel del besvär och kortfattat tror jag vi kom fram till att det skulle vara billigare byta dämpare och styre på en vanlig RMK ifall man var ute efter kylningen.
Men har egentligen inte hört någon som haft större problem med kylningen på Pron, givet som satt dit lite extra hjul samt kört med isrivare när så befogats?
Hahaha +1 för att inte tala om att montera snowcheck grejer!Något nytt om när dom kan tänkas dimpa ner hos åf? Sjukt sugen på lite "garage boondocking"!
Precis November? :S På vilken maskin?Hahaha +1 för att inte tala om att montera snowcheck grejer!
Fick för övrigt november jag också!