Så fattade jag det också att han menade.han säger att mattan har blivit styvare plus att dom inte ser riktigt lika dana ut mindre uttaget på toppen räfflorna eller har jag missuppfattat det?
Så fattade jag det också att han menade.han säger att mattan har blivit styvare plus att dom inte ser riktigt lika dana ut mindre uttaget på toppen räfflorna eller har jag missuppfattat det?
Troligtvis har tillverkaren kommit med en ny modell, så om du beställer en matta till en 11/12 RMK så kommer du få den nya. Det är teorin jag har i alla fall.Skumt de där med mattan då -13 mattan har samma artikelnummer som -12.....?!?!
det tror jag också sen kanske dom gjort den lite styvare kanske kommer en matta till nästa år med högre kammar o då behöver den bli lite styvare men det är ju bara en teori från min sidaTroligtvis har tillverkaren kommit med en ny modell, så om du beställer en matta till en 11/12 RMK så kommer du få den nya. Det är teorin jag har i alla fall.
Drevningen är 20-42 from 2012. Du kan gå ner till 19-43 utan att byta kedja.Vad är drevningen orginal på swb assault?
Kan man dreva ner 2 kugg utan att byta kedja?
Äntligen får man en god natts sömn!Japp dämparna är kortare...
Men nu har jag vägt en polaris 5liters bensindunk och den väger 673gram.
Vilket ger ett kilopris på 170kr/kg för plasten.
Vilket då blir mer än vad plasten till oljeförpackningarna kostar.
"andhag" hade räknat ut att oljedunkarna kostade:
1liters ca 141kr/kg
4liters ca 118kr/kg
25liters ca 143kr/kg (enligt pris i katalogen)
för plasten.
Nu blir ju 25liters dunken tydligen ca 1000kr billigare än tryckt pris. Så då blir ju plast priset rätt förmånligt.
Ser att du är ifrån samma region, beställt din i Ockelbo också eller?Samma här! Oktober.
Snowcheckade en svart/vit Pro RMK den 29:e juni (fredagen, näst sista dagen) =)Vad vart det för maskin HenkeEdge?
[Ironi ON]Har haft min nummerplåt i mappen bland regpapperna sedan leverans, med resonemanget: "Jag monterar den sen när jag har sugit en stund på placeringen...
Kanske börjar vara dags att fundera på det innan man blir stoppad. (Men jag vill verkligen inte ha skiten på, det stör utseendet!)
...i-landsproblem, någon?
Ett av kraven för placeringen av plåten är att den skall kunna läsas uppifrån.Snowcheckade en svart/vit Pro RMK den 29:e juni (fredagen, näst sista dagen) =)
[Ironi ON]
O-ja, tänk om man hade det så lätt som fattigt folk i Afrika eller folk i krigshärjade länder då det bara gäller att överleva.
Här är det ständigt svåra helt livsavgörande val tex: Ryggbiff eller rostbiff. Bea eller inte till pizzan ..eller skall vi göra tacos istället. Var skall ja ha nummerplåten på skotern. Ja, listan kan göras lång
[Ironi OFF]
Något som kanske skulle funka vore om dom hade kunnat göra någon typ av plasthållare som hängde ner och som man kunde fästa på staget som går ner i mitten på lyftbågen, om nu nummerplåten hade kunnat vara mindre lite och i mer kvadratisk form ungefär som bak på EU-scootrar/MC.
Snyggt hade väl inte det heller varit direkt men hade inte riktigt känts som om man våldtog skotern om det är något man kan montera bort utan åverkan.