Är 920 kitet något eget för jag har inte hört talats om det, däremot finns det iallfall 2st som fixar 910 kit i usa
Dom bygger väl sina egna kit om jag förstått allt rätt.Är 920 kitet något eget för jag har inte hört talats om det, däremot finns det iallfall 2st som fixar 910 kit i usa
Kan absolut vara så, men hörde 860 när det pratades tidigare i veckan. Kan komma fram till att det blir big bore iaf Blir lätt fel när man inte hör direkt från källan.Mjaaaaaa, när jag var in med mina cylindrar tidigare i höst så troooor ja nog Jens sa att han skulle bänka 800an för att se std effekten och sedan direkt borra upp den till 900+
Okej. trodde du hade beställt inom Dalarna då det står så på din profil.Hudiksvall.
Jo, för innan han tog ut den Switchen frågade han om jag ville prova ett 860cc kit.Kan absolut vara så, men hörde 860 när det pratades tidigare i veckan. Kan komma fram till att det blir big bore iaf Blir lätt fel när man inte hör direkt från källan.
Det är inte alltid som man får bäst bemötande och pris på "hemma plan". Själv körde jag ner till värmland för att köpa min -12 ifjol.Okej. trodde du hade beställt inom Dalarna då det står så på din profil.
Handlar vid dom som vill sälja och har kunnandet å service känsla. (inte bara pris)Okej. trodde du hade beställt inom Dalarna då det står så på din profil.
Helt rätt man ska gynna dom som förtjänar det. Men värmland ? vart ?Det är inte alltid som man får bäst bemötande och pris på "hemma plan". Själv körde jag ner till värmland för att köpa min -12 ifjol.
Mats skog&fritid hette firmanHelt rätt man ska gynna dom som förtjänar det. Men värmland ? vart ?
detta är intressant, priset är inte så noga för mig, service är det jag vill ha, kan åka en bra bit för just bemöttande.Mats skog&fritid hette firman
Vilken maskin köpte du?En liten check med er alla som köpt ny maskin utan inbyte
vad har ni gett för era maskiner ??
Jag själv har fått ge 132000:-
med jacka å snowcheck å förs.
När jag ska köpa ny maskin gör jag det gärna av dem igen, om de fortf är polaris som gäller vill säga...detta är intressant, priset är inte så noga för mig, service är det jag vill ha, kan åka en bra bit för just bemöttande.