vart hittar du infon om stötfångarna?Är tydligen nå polaris/burandt tillbehörs org.wrap...nya tillbehörs stötfångare fram&bak,samt vita powder track fotsteg verkar ju vara"nyheterna"till 14 rmk,förutom dekaler&färger...
okey den funkar inte för mej tror det är överbelastatGå via usa hemsidan,där finns tillbehörs katalogen.
Dom har visst nån sorts"förlängd garanti"i usa,gäller inte i sverige,vet att dom med 11or nytjat den bla.i år när det rasat.Vad menas med "4 Year polaristar ESC"? Står man får välja mellan det och 2 års garanti med 600 dollar tillbehör på amerikanska sidan.
http://www.polaris.com/en-us/snowmobiles/snow-check/pages/pre-order.aspx
Dämperiet, förarmiljön och lite annat småkrafs.600 Switchback Assault verkar ju riktigt trevlig iaf. Men det är väl i stort sett bara dämpningen som skilljer från -13 600 rmk 144"?
Egentligen inte, men jag tror att man har blivit bortskämd med nyheter från Poo's sida och alla förväntar sig något nytt varje år. Och iår har Ski-Doo och AC kommit med mer nytt än Polaris, men som sagt, det tas igen 2015!Dom har väll inte kommit med nått mindre än något annat märke till 2014 ?
inte tycker jag att A-C eller Ski-doo kom med något herre jösses .
Kände så jag med fast SWB assault!Phew! Känns bättre nu efter att ha köpt en RMK Assault '13 när det visade sig att det inte blev någon direkt skillnad på RMK Assaulten till '14 :amuse:
Haha ursäkta att jag skrattar men självironi är roligt.Kände så jag med fast SWB assault!
Dock kom jag på sen att någon behövde min maskin mer än mig tydligen!