Hade en zbroz 43" på min assault. grymt fin framvagn, samt att den har upphöjd "markfrigång" in mot chassietFörutom framvagnen så är det en riktigt grym maskin sjukt glad att jag bytte bort assaulten
varför tror du det? har du inte nog högt toppvarv?Bytte bort min 11:as assault, där gick remmarna hur långt som helst!
Grymt irriterande att en skoter för 140k+ som inte haft problem med remmarna tidigare plötsligt får de!
Måste ju bero på för lågt tryck på fjädern i primären?!
Ne varvar bara drygt 7600 och de är inte tungt före.varför tror du det? har du inte nog högt toppvarv?
Du saknar alltså 500 varv? Har du 10-68 vikter i så är din maskin trasig eller så kör du på mkt hög höjd!Ne varvar bara drygt 7600 och de är inte tungt före.
Får se vad dom säger på åf efter helgerna nu. Dom skulle snacka med polaris Sverige då.
Snarare 6-700rpm saknar jag.Du saknar alltså 500 varv? Har du 10-68 vikter i så är din maskin trasig eller så kör du på mkt hög höjd!
Tips. Kolla så att ves portarna öppnar och att slangarna sitter där dom ska. Kan bli läckage där och då varvar dom inte mkt.
Skickat från min Nexus 10 via Tapatalk 2
Jag har en 14 switchback pro-r 800 LE och den varvar kring 7900 da har jag 11-68 vikter och andra fjädror.den har gått 14 mil.undrar om årets varvar mindre änn 13 modellorna til polaris?Snarare 6-700rpm saknar jag.
Mja nått är ju galet, är en 2014 pro rmk le. Med hela 7 mil
Ligger på ca 3-400möh där vi kör just nu, bör inte påverka så mycke.
Känns som att min åf har lite att stå i med min maskin haha
Dom ska ju enl spec varva ca 8300 för maxeffekt.Jag har en 14 switchback pro-r 800 LE och den varvar kring 7900 da har jag 11-68 vikter och andra fjädror.den har gått 14 mil.undrar om årets varvar mindre änn 13 modellorna til polaris?