J
Nån med 7" styret som vill byta till 6"?
jag är lång!
Sjukt snygg fanzy! Det är den röda i grunden va? Vilket dekalkit?
rätt trist egentligen. är ju det som gör själva pricken över i:et på dom röda sks. Snygga som satan enligt mig!Nej det gör dom inte. Svarta skenor/spindlar och skidkrokar.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Nu har Polaris ändrat garantireglerna till det bättre, som vi var inne på tidigare.
Saxat från facebook, Charlotte Wahlstedt från Polaris:
Har mycket svårt att tänka mig att du kommer bli annat än genomnöjd!Ja efter 16år som trogen yamaha åkare så kom droppen när Viper släpptes, och nu häromdagen när jag råkade klämma på en sks 800 var jag såld, idag tog jag hem en sks 800 blå.
Hoppas man gjort rätt nu
Ja efter 16år som trogen yamaha åkare så kom droppen när Viper släpptes, och nu häromdagen när jag råkade klämma på en sks 800 var jag såld, idag tog jag hem en sks 800 blå.
Hoppas man gjort rätt nu
Det är ju bara maila dom och be dom använda samma färgkod i kittet som på skotern. Tror garanterat att dom har färgkoderna för Polaris modellernaJo jag har stora förväntningar, men sitter å kikar på dekalkitt på arcticfxgraphics och kan inte bestämma mig för om jag verkligen kan tro på deras voodo blue,, den ser betydligt mörkare ut än polaris version av voodo blue på min maskin...deras motsvarighet ser mer ut som cyan. Nån som kan svara på detta.
Vill det ska matcha skenor,spindlar etc så bra som möjligt.
En sak som jag tänker göra med mina dämpare är att serva dem vid ca 50 mil och byta till en olja med lite annan karaktär, mest för att inte få dom så mjuka. Verkar inte vara den bästa oljan dom använder original, har jag fått höra (och känna). Samt att efter ca 50 mil har man hunnit "slita in" dem med original-oljan och byter man då till ny fräsch olja så torde man klara sig iaf en 150-200 mil innan det är dags igenNy på detta märke och glutta i katalogen för justering av variatorn och vad jag kan se pratas det om lägga ett rakt plattjärn eller så och mäta fram hur mycket man kan flexa remmen, finns det inget säkrare som mäta över,underkant på remmen i övre del av sekundären.
Sen var den sjukt mjuk så jag måste styva upp fjädringen, hoppas justera dämparen kommer duga.
Får man fråga om din vikt?Jadu får se, min bakända är som en cykelpump och bottnar bara jag ställer mig på den, ska ställa efter boken annars blir de in till handlarn...
saknar yamahans feta öhlinare nu.
x2 på denHoppas du ställde ner skidorna på backen innan du testa fjädringen :blink1: