Trevligt, pratade just med min leverantör.jag har fått min, fantastiskt nöjd =)
Skotern hade kommit men inte alla tillbehör.
Trevligt, pratade just med min leverantör.jag har fått min, fantastiskt nöjd =)
Det kan jag nog hålla med om. Med mer liggande styrstång så kan man hänga på styret och lägga på vikt för att vrida styret. Med vertikal styrstång så måste man lita till kraften i armarna, och man blir svag när man har styret vid höften och försöker vrida.Tycker skotrar blir så förbannat tungstyrda när man står upp och kör i låga hastigheter när stången står rätt upp,
Bra förklaring på en ickefråga. Dock har jag faktiskt bytt till ett lägre styre från originalstyret. Det kändes faktiskt rätt fast jag inte trodde det från början. Då till min fundering. Är det samma styre på AXYS-16 som gamla PRO-13-15För efter led är liggande styrstång bättre, men inte där pro rmk trivs som bäst.
Ja att köra med lägre styre är ju standard.Bra förklaring på en ickefråga. Dock har jag faktiskt bytt till ett lägre styre från originalstyret. Det kändes faktiskt rätt fast jag inte trodde det från början. Då till min fundering. Är det samma styre på AXYS-16 som gamla PRO-13-15
Du råkar inte veta specifikt vilket skidgummi det var?Har för mig att SKS också har medium höjd på styret.
Såg också att Axys har samma "dåliga" skidgummi som förra året, testade ett från en BRP och det passade perfekt utan modifikationer. Hoppas det håller lite bättre
Goda nyheter!
Alla ni kunder som redan hämtat ut er 2016 skotermodell kommer att få den garantiregistrerad från 1 dec 2015.
Till er som inte hunnit hämta ut er 2016 skoter gäller samma sak.
Och till er som ännu inte kommit till skott och köpt en 2016 gäller samma sak för er.
Det är bara dagar kvar till Skotern Dag så passa på att besöka din lokala Polaris Återförsäljare som är laddade till tänderna med olika erbjudanden bl a en fördelaktig Räntekampanj och SuperDealen på 2015 års modeller.
Nån med 7" styret som vill byta till 6"?Verkar vara mycket funderingar om styren.
2016 års styren är ca 2 cm smalare än tidigare så inga är lika som på Pro-Ride.
7" high rise silver styre sitter på:
Svart-rosa 800 SKS 155
Röd 800 SKS 155
Svart-orange 800 PRO-RMK 155
Vit 800 PRO-RMK 155 Early Snowcheck
Orange 800 PRO-RMK 163
600 PRO-RMK 155
6" mid rise grått styre sitter på:
Svart 800 PRO-RMK 155
Svart-blå 800 SKS 155 Early Snowcheck
Silver 800 PRO-RMK 163 Early Snowcheck
5" low rise svart styre sitter på: