om inte jag är helt fel informerad sitter black/purple stock i 600.....Nejdå. Finns massor med v-kit. Kan tänka mig att 10-64 almond primär fjäder plus svart/lila sekundär skulle fungera bra. Det om man vill hålla sig till polaris org vikter.
Tänkte testa få dit underhood bagen från proride, borde ju gå använda.
om inte jag är helt fel informerad sitter black/purple stock i 600.....
Ok, då är det nog ingen ide å försöka få dit den, slutburken är ju inte direkt liten, så är ju mindre med plats där än proride.Provade men gav upp. Hittade inget vettigt ställe att sätta den på. För ovanför slutburken så hamnar den så att den ligger på burken och det kändes ju inte så bra.
Men du får säga till om du hittar nån bra placering.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Funkade klockrent för mig ifjol så förstår inte varför det skulle gå sämre i år?blir knappt pissljummet i facket vid rutan, bara köpa underhood om du vill ha något varmt..
Okej, vad för maskin funkade den bra på?Funkade klockrent för mig ifjol så förstår inte varför det skulle gå sämre i år?
Du har väll garanti på maskinen?Lagomnt imponerande att antingen höger skena i boggin eller pressningen av drivhjulen inte stämmer då höger sida så slår clipsen i toppen av skenan, spikrak på vänster sida hela vägen och på höger drar av de av mot början... är de inte bätte byggkvalite på dessa maskiner så skulle jag fan i mig stannat på Tapexen
Hade en Assault Rmk Proride chassiet. Tror brillorna var tinade och torra på 5-10min. Behövs ingen jättevärme. Däremot torka blöta kläder är nog ingen idee.Okej, vad för maskin funkade den bra på?
Jag säger bara hur jag upplevde facket när jag provade.
Hade motortemp på 80+ och var kanske -5 ute och det blev pissljummet i facket.
Bitter över det gröna gräset?Garanti eller inte så är det ändå förjävligt på nya maskiner!