Läser specifikationerna på Switchback Assault 650. Där står att elstart är standard. Men då man bygger sin maskin på nätet så måste man lägga till elstart och betala 2690 kr extra om man vill ha det. Nån vettig förklaring på det?
De kommer som standard med elstart efter snowchecken gått ut, maskinerna som polaris norden har valt som ska säljas under säsongen blir ju till ord.pris , men när du väljer att bygga din under snowcheck så tillkommer elstart om du vill ha det.Läser specifikationerna på Switchback Assault 650. Där står att elstart är standard. Men då man bygger sin maskin på nätet så måste man lägga till elstart och betala 2690 kr extra om man vill ha det. Nån vettig förklaring på det?
Ok inte jag heller. Det har varit en del it strul med snowchecken speciellt i första dagarna. I första mailet som kommer direkt man skickat snowchecken ser det ut som att det ska komma en bekräftelse när det är klart.Har också fått endast från handlaren. En kopia på beställningen.
Det finns mycket troll på nätet..Har ni hört någonting om kompensation för sen leverans.
Såg någon på backcountry of Sweden påstod 25% rabatt.....låter knappast troligt
Vad jag lyckats läsa mig till på nätet och genom handlare är att lössnö maskinerna levereras förstSer att 2022rna börjat levereras här och där i USA och Canada.
När tror ni de första dyker upp i Sverige?
Ni som Snowcheckat tidigare:
Kommer samtliga i en stor sändning till Polaris Scandinavia i Östersund först för att sedan distribueras vidare till återförsäljare eller hur funkar det?
Kommer en viss modell först historiskt sett eller hur brukar det vara?
Har fått mailet som många fått men ser på diverse utländska forum att många som fått mailet "15 dec" redan fått sin maskin.
Läser även att några fått beskedet "mitten av februari" vilket ser ut att gälla framförallt Assault.
Förstår att ingen kan veta när världsläget ser ut som det gör...