Om jag ska byta vad ska jag byta till tycker du? vill ha lång slaglängd på boggie eller vad man säger, slaglängd heter det på dämpare men du förstår! Hoppa och leka!skulle köpt någon fin mellanlång boggie
Om jag ska byta vad ska jag byta till tycker du? vill ha lång slaglängd på boggie eller vad man säger, slaglängd heter det på dämpare men du förstår! Hoppa och leka!skulle köpt någon fin mellanlång boggie
Förslag på vad som är lämpligt vid hård körning? , blir ingen modifiering denna säsong förutom små men ska samla på mig lite saker inför sommaren, tror inte jag vill ha så mycket längre boggie än vad jag har nu, men jag måste ha större kammar och därmed en annan matta och kommer jag över något lämpligt med allt så spelar längden mindre roll!Bygg inte ett eget boggie, då kommer du inte få köra i år. Köp ett färdigkonstruerat
Efter lite efterforskningar nu så fick jag höra att förgasaren på mag-sidan ska ha störst, mitten minst och den tredje något emellan.de ska va 2 med samma bestyckning och den på mag sidan ska ha större munstycke, pga att oljepumpsdrivningen stör till det i det vevhuset.
Egentligen! det är ju byggandet som till stor del är jävligt roligt! men det ska som sagt inte påverka denna säsong!Bygg inte ett eget boggie, då kommer du inte få köra i år. Köp ett färdigkonstruerat
Primerpump är nog inte en dum idé! Verkar som om den inte får bränsle! Kan ju ses som en nödlösning, altarnativt byta pump men jag är less på att leta fel!8 bar i komptryck duger bra, den ska starta lika bra ändå.
Jag har bara 8 bar också i min Tc 1000 och den startar varm som kall på 1-3 drag. Med primerpump startar den på första.
Enligt förra ägaren är den redan förlängd till 365! Mitt ögonmått säger annat men drt blir väl till att kolla upp någon dag! Man sålde delar till både rmk och assault på blocket som kan vara av intresse! Har lagt bud på 2 spindlar! Trailingarmarna ska bort och det ska byggas A-armar!boggie från en gammal switchback kanske. 365 lång 38 bred
Jo visst! Åh nu har det varit paus i projektet i 2 veckor men äntligen så börjas det nu igen. Ska fixa så att den går nu och så men jag bygger senare en egen huv. Allt onödigt ska bort! Ny framvagn med A-armar ska jag försöka mig på själv. Tanken är att spara alla originalkåpor och bygga egna delar som går att montera dit och bort! Mattan måste bytas för man får aldrig någe grepp! Sitter nu en 365 med 32 kammar! Någon som har lite godis till mig liggande?Mycke snyggare utan ruta
Skulle nog bli jävligt niceCross huv och sidokåpor till en lynx rave, kan det vara något att använda till denna maskin? kom ihåg att den kommer att få nya upphängningar fram!
Vad är det som är så bra med en sådan? kan man bygga om det själv till något liknande? den har redan variator-kit men man kan ju byta fjädrar och tyngder.en rcg boggie plus nå variator setup hade jag satsat på!