Vilken 2-takts helsyntetolja som helst du får tag på på mackar etc här i landet duger nog mer än väl.är den värd pengarna? nästan 500 kr för knappt fem liter????
kör iaf på den då jag har garanti kvar på maskinen men sen vetfan om man gör det. någon som vet om den är så bra så den är värd pengarna
Vilken 2-takts helsyntetolja som helst du får tag på på mackar etc här i landet duger nog mer än väl.
Men själv kör jag på Polaris VES-oljan för att den luktar godast av alla oljor =)
Sen kör jag så pass lite så en dunk brukar räcka en säsong, då tycker jag att jag har råd med att den kostar 516 spänn per Gallon (3.75L) eller vad det var då man köpte sist.
Hehe ja tur att inte alla tycker lika kanske, men jag föredrar Ves-oljelukten framför vanliga 2-takts stanken i kläderna =)lukten på ves oljan är ju mindre god att lukta på.
sunda förnuftet säger ju som tidigare talar sagt att det är en och samma olja bara en massa dekler mm och dyrare, men dum som man är så tror man ju på det de säger fast man igentligen vet att det är svammel, nu när garanti på maskinen går ut så lär man ju byta, mobils olja den måste ju duga?
VES-oljan är helsyntet. Den billigare varianten är delsyntetPolaris har ju VES-oljan för nyare skotrar med VES och sen har dom den "vanliga" oljan för äldre polarisar. Vad skiljer dessa oljor??
Aaa, tack för svaret. Då klarnade det en hel del.VES-oljan är helsyntet. Den billigare varianten är delsyntet
IPONE har en olja som luktar jordgubb!Är det Motul som har en olja som luktar jordgubb?
VES-oljan är helsyntet. Den billigare varianten är delsyntet