ATV på vintern passar bra iaf.
Olika ATV med band skulle vara lite kul om vi fick med i tidningen...
Vi har det på film hehe
Ganska OT men iaf...
ATV på vintern passar bra iaf.
Olika ATV med band skulle vara lite kul om vi fick med i tidningen...
Detta är ju en lysande idé!En duell mellan 2 liknande maskiner men av olika märken med samma årsmodell?
OffT: Nordland, du jobbar på tidningen, eller? Testförare? Vad?
Och nu det enda i mitt inlägg som kanske var ON topic: Nej, tyvärr. inte prenumerant. Finns det inte på nätet så läser jag det inte.
Ge mig möjligheten att prenumerera på en pdf-tidning eller nåt liknande som funkar för båda parter, så ska vi göra affär. :ciao:
Då var man prenumerant sen ett par minuter tillbax! Tack för infon, jättebra!Jag är en av 2 ägare till tidningen. Jag tar också del i tester, fotograferar och skriver med hjälp av kryckor också...
Vad beträffar nätprenumeration så har det funnits länge nu.. Synd att vi har varit så dåliga på att kommunicera ut set så att du missat det...
Här kommer iaf länken:
http://www.snowmobile.se/shop/product_info.php?products_id=38&osCsid=df4670528bc70000a3d5df3fb36b0fe0
Tack för det!Då var man prenumerant sen ett par minuter tillbax! Tack för infon, jättebra!
Kul att du är delaktig i forumet! Har ofta en tendens att bli "mycket snack, men lite apelsiner", vad gäller förändringar och förbättringar av forum och hemsidor. Har anat ett betydligt mer intresserat öra, och en tyngre genomförandekraft sen ditt namn började visa sig. Det är något som jag uppskattar!!
Tack för ett BRA forum! Hoppas även på en bra nättidning nu!
Nej, inte prenumerant, men så fort jag fått fram lite pengar som inte är öronmärkta för skotern så lutar det åt en prenumeration! Lite ödets ironi förresten att jag inte har råd att prenumererar på Snowmobile för att alla mina pengar måste läggas på skotern :laugh:
Nästan 15 liter bensin!En nätprenumeration kostar 179kr :hmmmm2:
Den gillar jag."Meckar skolan"
Lär dig gruderna osv i skruva i en skoter..(kan ju behövas ibland)
Gillar dock inte att det har börjat dyka upp tester av ATV's i tidningen!
Jag prenumererar på tidningen för att läsa om skotrar och inget annat! Fortsätter det så här får tidningen snart byta namn till "Snowmobile & ATV" :hmmmm:
ang. ATV så känns lite som ni tagit efter nån annan.
Lite OT, Men...- ATV delen ( jag förstår att ni måste få in finnans) men de finns ATV tidningar om man vill läsa de..
Jag betvivlar att de sidorna är gratis för oss, om jag tvungen att välja mellan gratis atv del eller ingen ATV del så hade jag vare utan,
de känns som att de finns risken att de blir bara mer och mer ATV då och så tappar vi vårt inriktade kära skoterfokus..
jag är prenumerant, och har lite tankar
+bra kvalite på layout, bra och snygga bilder/textformat/placering/teckensnitt
+bra nivå och attityd, inte larv som YEAH vi är så ***** fäna och lika tuffa som hugh heff. Men viktigare, inte förbjud friåkning och stäng fjällen utan snarare proklamerar detta.
+bästa forumet - layoutmässigt, ljus bakgrund, bra menysystem, bra kategorier.
vad som behövs:
- tar forumet innan jag glömmer de, vore mkt värt med nån/några av brp/polaris/yamaha personer som gång till gång då och då tittar in och svarar på några frågor? kanske ni kan ordna de? eller någon annan som ibland skriver en bra artikel i forumet som vi användare kan interagera med!!! Jag är grymmt avundsjuk på SR´s forum så har några riktigt bra trådar och verkar ha bra uppbackning och interaktion mellan skribent/läsare som ger braa trådar..
- intressantare repotage, egen mek, projekt, Patriks SMB var ju jävligt kul att följa och mer eller revolutionerande innom svensk media/forum inte många so gjorde sånt då..
- lite mindre presentera nya maskiner helatiden, först en smyg koll, sen en provkörning, sen ett test, och så SOFT, de e ju samma skotrar helatiden. Jag tycker snowmobile är lite dålig med att ta upp lite av de ömma punkterna hos skotertillverkarna, försöka gå till botten med alla återkallningar.. jag förstår att de e svårt att bli bjudna på förhandsvisningar och sånt då men de e ju samtidigt ni som promotar dem!! är de kassa så skriv de, nu kommer jag inte ihåg om de var ni eller SR som skrev om arctics fallerande boggie på 90talets touring och de fick ni/dom ta skit för. fast ni/dom hadde rätt..
- ATV delen, jag förstår att ni måste få in finnans, men de finns ATV tidningar om man vill läsa de.. Jag betvivlar att de sidorna är gratis för oss, om jag tvungen att välja mellan gratis atv del eller ingen atv del så hadde jag vare uten, de känns som att de finns risken att de blir bara mer och mer ATV då och så tappar vi vårt inriktade kära skoterfokus..
-inga SKOTER nummer på sommaren, de e ju under sommaren man BEHÖVER tidningen!!! på vintern kan man ju ut och köra själv i väntan på bättre tider, vad ska man göra åt saken på sommaren?? Snälla, knepa ihop iaf 1 sommar tidning med skoter annonser rykten bilagor gamla artiklar interviever med crossåkare backtävlare mekaniker whatever, men ge oss en våra sommarnummer...
Nu så kanske jag verkar ge mer ris än ros, de e nog så, men kom ihåg att jag är prenumerant hos er, inte hos de (läs den andra) trotts att de gång till gång har mkt intressantare vinklar innehåll i deras artiklar..
Jag gillar snowmobile och vill verkligen att långtestbloggarna ska finnas, och personerna som tar på sig denna gång att genomföra dem verkligen gör de..
tvärslut här men jag måste kila!
//Jörgen
Jag har 53 öre på mitt sparkonto och skulder till föräldrarna på dryga 3k. Och då har jag inte ens bytt mattan än =) Det borde säga lite om min ekonomiska situation just nu Men då nästa studiebidrag kommer har jag kanske råd att klippa mig och skaffa en prenumeration. Inte lätt att vara fattig student!En nätprenumeration kostar 179kr :hmmmm2: