Jag prenumererar givetvis!
1.Börjar med Atv delen, Helt okey för mig bara det inte "drabbar" skoter focuset!
2.Skulle helt klart betala lite extra för att få nått nummer på sommaren också! Skulle vara skönt att svalka sig i lite vinterbilder mitt i varma sommaren (dom få varma veckorna vi har per sommar).
3.Någonting som jag tycker skulle vara bra är begagnat testen som har kommit på tal, och då skulle jag vilja ha med generella tips och trix för att få dom maskinerna till perfektion! :hmmmm:
Det är klart att det är jätte olika hur man vill ha sin skoter inställd, är jättemånga faktorer som spelar in.
Men tex om en skotermodell är alldeles för högt drevad från fabrik så kan man kanske ha en rekomendation med i beg-testet.
jag vet inte riktigt hur jag hade tänkt men det finns så många runt om i landet som har mycket bättre kunskap om skotrar än vad jag har!
Så någon idé kanske föds!
Forumet är verkligen bra till tips å trix, men kanske går att få med nått i tidningen också på nå vis! Jag känner några som är skoter intresserade men helst inte sätter sig framför datorn för att söka info.
4. Pulkor vill jag har mer info om! (helst i nummret jag fick idag! :aetsch
. För vi har blivit fler i familjen nu och ska köpa en pulka. det måste finnas massor som kör många mil i pulka per vinter som sitter inne på info om div modeller, tyvärr så tror jag inte så många av dom sitter och skriver aktivt på forumet! Har hört om några som varit missnöjda på kvalitén på olika importerade "kopior"!
Hjälp oss att inte köpa pulkor vi inte blir nöjda med!
Tack för en suverän tidning och webbsida!
Mvh / Torbjörn
Edit: ser nu att Linkan78 han före med att skriva nått liknade medans jag skrev mitt inlägg!