PRO ASSAULT RMK GOES BOOST AND BEYOND

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Nja.. Vet inte riktigt vad jag ska svara. Har haft vad man kan kalla ett sabbatsår från skotrar. Har varit så sjukt mycket i mitt liv och har varken haft tid, ork eller råd med något kul. Men framför allt har inte suget funnits där. Men det här är iaf min RApex som jag har nu, en Apex med rx1 motor för att förklara enkelt. Lättad med timbersled runt om mm mm(-ca50kg). Portad turbo + topp och en hel massa mer gjort, 370+hk på veven. Ypperlig korvgrillar maskin! :)
Hyfsad maskin att åka runt på med tanke på att det inte funnits intresse...;)(Förstår vad du menar, men det blev lite kul läsning med den texten!*Fniss*)

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Haha! Förstår det låter lite konstigt. :) Men saken är den att jag köpte den som den står, det enda jag håller på med är att "städa" till den lite.. :)
Får väl se om den blir kvar i flottan eller om den blir bortbytt mot något annat kul..

spoon

Välkänd medlem
30 dec 2011
110
0
6
Ser ut som NTC's projektbygge, trodde den gått till de sälla jaktmarkerna

GoPro

Välkänd medlem
28 nov 2010
807
6
18
Köpt i Jämtland?
Isåfall hoppas jag att den är grundligt renoverad sedan den låg på sjöbotten någon vecka efter ett misslyckat midsommarfirande.

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Det är den.. Ordentligt! Inget har lämnats till slumpen. Ny turbo mm mm mm..

Den är i bra skick och har bara några små saker jag ska städa till innan den är i bättre skick än när den såldes iväg från NTC.

Last edited:

GoPro

Välkänd medlem
28 nov 2010
807
6
18
Härligt! :thumbup:
Ja då lär du inte vara eller bli missnöjd, satpicken vad den går :)

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
På regbeviset ja. Men inget är rx1, tunnel, styrning mm mm är bytt till apex. Är inte så mycket som skiljer rx1 och apex åt utom styrningen faktiskt.. Främre delen av tunneln är den samma med. Däremot skulle det varit kul att få montera apex plast på den, den är bra mycket råare.

spoon

Välkänd medlem
30 dec 2011
110
0
6
Vad satte du dit för turbo? Blev det en "orginal" mcx eller har du satt dit någon annan snurra?
Har du inga bilder från renoveringen?